گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ث ا ب ِ تــــــ

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ


واجب میدونم که بگم..!:)

صفحه ی گل نگار یک سری حرف های روزانه است !

حشو  وزایده و ناپیوسته گفتن..زیاد دارد..!

ولی همه ی اینها به کنار..!

چون انگشتانم به نوشتن عادت کرده است

"باید" بنویسم..!

علاقه ی خاصی هم به کیبورد دارم

و از خودکار و جوهر پس دادنش هراسان..!

از مداد و محو شدن نوشته ها بعد از ماه ها نگران..!

پس می نویسم در بیان..!با قلم ناتوان ناتوان..!

ولی برای خودم...!ضمیر نهان..!


این پست بار بسته بودن کامنت بقیه پست ها رو از الان95/4/11 به بعد به دوش میکشه..:)

گُل نِگار لــآوز یـــو...^__^

  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • گُل نِگار

نظرات (۲۳)

وای اون عکس تراس خونه تون منو کشت
وای
میخوام :(
وای
پاسخ:
عزیز دلم منم عاشقش شدم..!
ولی خب این تراس خونه ما نیست..!
برای ما فعلا در حال تعمیره:)
واین یه نمای آینده اش..!
بعد از تموم شدنش..تشریف بیار خونمون^-^
+برای اینکه ابهام نباشه..!الان رفتم نوشتم عکس نتی گلم:**
  • ذره ی ناچیز
  • خیلی خوب
    موفق باشید

    پاسخ:
    خیـــلی ممــنون..:)
    سربلند باشیـــد..
  • مهدی ایکس
  • بسیار خوب :)

    + از محتوای وبتون خوشم اومد ;) دنبال شدید !
    پاسخ:
    بسیار ممنونم ^-^
    لحظاتتون پر از حس ِ خوب
  • دلقــ ــک
  • سلام نگار جان :*
    موفق باشی عزیزم
    همیشه می خونمت ... چه خوب این پست نطراتو باز گذاشتی :)))
    پاسخ:
    سلام آرزوی مهربون..!
    شما هم موفق باشی همیشه..!
    خیلی لطف داری از خوندن همیشگی..!
    :))
  • دلقــ ــک
  • شدیدا به یه سایت عکس دخترونه نیاز دارم :)))
    از عکس پست " اگر میخواهی یه زن رو بکشی " خیلی خوشم اومد یه سایت سراغ نداری از این مدل عکسا داشته باشه ؟؟؟ من که خیلی گشتم متاسفانه ندیدم ...
    پاسخ:
    عزیز دلم..!
    یه سایتی که فقط مخصوص این عکسها باشه متاسفانه سراغ ندارم..!
    خودم هم از سایت های مختلف و بین عکس های مختلف یکدفعه پیدایشان میکنم...!
    ولی توی اینستاگرام صفحه های عکاسی هست.! از جمله عکاسان ایرانی..!از اینجور عکسها بینشون پیدا میشه..!
    سایت لنزور و ویسگون هم پیشنهاد میکنم مهربون^-^
    سلام:)
    این متن معرفیت چقده خوبه.
    و...
    اون عکس‌ خونه که گذاشتی اول فک‌کردم خونه خودتونه بعد دیدم زدی نتی است.محشره محشرررر
    پاسخ:
    سلام عزیزدلم..!
    خوب دیدی قطعا..!
    آره خودمم عاشق اون عکسم:)
    روزگارت پر از نور
  • دخترمهتاب ...
  • موفق باشین
    پاسخ:
    همچنین عزیز
  • رادیو عاشقی
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    محتوای وبتون بسیارعالیست.........
    پاسخ:
    ممنونم.."-"
    انشالله بهتر بشی نگار جان :)
    ولی سرماخوردگی توی تابستون خیلی حرص دربیاره :دی
    پاسخ:
    ممنون آرزو جونی..!
    آره خیلی..! به کدوم بیابون برم..:))
    ا من الان با سیستم وبلاگ اشنا شدم که پست ثابت داره و اینها:))


    +پاییزت مبارک باشه گل نگار نازنین... پر از رنگ رنگ زندگی باشه برات :)
    پاسخ:
    :)
    ممنون عزیز دلم..پاییز تو هم مبارک و پراز عشقـ
    وای که چقد قلمت روونه اخه 😍
    خیلی پستات خوبن خب😍
    پاسخ:
    لطف داری زیاد..
    خوب دیدی خب..!:)
    سلام:)
    بسی قشنگ^_^
    پاسخ:
    سلام..سپاس
    نبند کامنتا رو خب :(((
    پاسخ:
    چشم:)
    یک عدد بی معرفت هستید به نام ؛
    گل نگار
    :(
    پاسخ:
    یک عدد عزیزـ دل هستی فیروزه ای جونم:*
  • علیـ ــر ضــا
  • اینقدر بنویس 😐😐 که دفعه بعد کیبورد بگه بسه بسه و این انرژی رو اگه صرف حفر چاه میکردی به نفت رسیدی میبودی 😂😂😂😂
    پاسخ:
    حتما D;
    چه تعبیری :))
  • Shahtot 🍇🍇🍇
  • انشالله که موفق باشید :))
    با اجازه دنبال شدید :)
    ممنون از تبریک و حضورتون
    پاسخ:
    سلام خوش اومدین..
    ان شالله شما هم همینطور شاتوت جان...
    ممنون عزیزدلم..شما که دنبال شده بودی ^-^
  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ وزینی دارید
    اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگر هستید
    لطفا اطلاع بدید
    در خدمتم
    متشکرم.
    پاسخ:
    سپاس..

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    خدا قوت
    دوست داشتین بیاین همو دنبال کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    . من هم عاشق ریاضی بودم هم فیزیک...ولی الان زیاد لازمم نمیشه..
    راستی سلام آقای مهندس و خدا قوت بیشتر به شما:)
  • 🍁 غزاله زند
  • من که نوشته‌هات رو دوست دارم.خیلی نرم و‌ نازک مینویسی حتی روزمره‌ت رو‌😍😍😍
    پاسخ:
     غزاله خانم با احساس و خوش نویس این را به گل نگار بگوید ، گل نگار جان تازه میگیرد 🌷
    سلام

    من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم .وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم . به حمایتتون نیازمندم.

    لطفا وبلاگم را دنبال کنید.
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • شما کلا رفتی؟
    پاسخ:
    نه گمونم
  • گلنسا خانم :)
  • :)
    پاسخ:
    :) قرتی چادری پوش من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">