گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+خوشحالم که امید دارم..!یووووهو:)

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ
یه ویژگی مثبتی که دارم
  اینه
 که اصلا
اصلا
نمیتونم بدون برنامه ریزی زندگی بکنم..!
خب درسته شاید یه سریاش رو نتونم انجام بدم..!
اما همین که دغدغه این رو داشته باشم..
که مثلا فلان ساعت باید این کار رو بکنم..!
 و از انجام ندادنش خودمو سرزنش کنم..!خوشحالم..!
یه سری برنامه ایران و تهران گردی..برای تابستان ریختم..!
از اونجایی که عمه هم اومده تهران..! بهشون گفتم که اونها هم بیاین باهم بریم!
ولی یه سری ملاقات خیلی مهم دارم..با دوستانی پرقدمت و بعض ها هم نیو!:)
از تمام لحظات زندگی هم درست مثل همیشه عکس میگیرم.
.ولی ایندفعه خیلی ها رو با سایز کوچیک اینستایی چاپ میکنم..!
البته که امید دارم.. دوربین دوست داشتنی رو به عنوان هدیه بگیرم..!:))!
و اما مسئله مهم تر ! ورزشه..!
بابا قول داد که هر روز صبح بریم پااارک و  ورزش کنیم..!یوووهوو..!
 از اتفاقات رو هم اینجا ثبت می کنم..!:)
خوشحالم که امید دارم..!خوشحال..!
بیشتر آشنا میشیم ایشالا..×
:)
فعلا حال ِ ثبت ِ لحظه ها نیست..!چون وقت نیست..!
-------
تیر و تولد..! نزدیکه یه سال بزرگ تر شدنم..!:)



  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • گُل نِگار

نظرات (۷)

چه خوبه برنامه ریزی و پایبندی بهش

یه سوال برای نمایش عکس پروفایل در قالب جایی باید تنظیمی انجام داد؟
پاسخ:
بله خیلی خوبه..!
خب درمورد سوالتون من دچار ایهام شدم..!
یک اینکه منظورتون نمایش عکس پروفایل در قالب کلی وب هست!
و یا اینکه منظورتون آوتار بخش توضیح وبلاگه..!
برای مورد اولی پیشنهاد میکنم به وبلاگ قالبهای عرفان سر بزنید(دیزاین قالب وبلاگ من توسط ایشونه ودر آخر وبلاگ نوشته شده)چون خیلی خوب و کامل اموزش دادند..!
برای مورد دو..در پنل کاربری خودتون به قسمت تنظیمات مراجعه کنید..مشخصات اولیه...سمت چپ ..تصویر...بعد هم تصویر دلخواهتون رو لود کنید..
موفق و سربلند باشید
برنامه ریزی و هدف همیشه و همه جا کاربرد داره:)
با ارزوی موفقیت فراوان
پاسخ:
ممنون عزیزِ جان..!
همچنین..
هـــــــــــــــــــــــــآ دمت گرم گل نگار ... خوش بگذره :)))

تولدت هم پیشاپیش موبارکـ...
پاسخ:
مرسی دختریم پر انرژی...:)
بازم ممنون که تولدم رو جلو جلو تبریک گفتی :*
+راستی تنظیمات هم به روی چشم...
آدرس من اینجا اشتباه خورده
این آدرسمه
پاسخ:
ممنون:)
گل نگار جان این که نشده ؟!
ببین تو قسمت پیشرفته تنظیمات ارسال نظر هست که گزینه ی بدون html  رو باید انتخاب کنیا اوجا رو میگم ...
پاسخ:
ممنون دختریم...!:)
من با سیستم بیان اصلا آشنا نیستم..!
رفتم یه تنظیمات دیگه رو تغییر دادم:/
الان دیگه مطئمنم درست شد:))
وااااااااااای مرســـــــــــــــــــــــــــــــی گل نگار جان :)))
پاسخ:
خب خداروشکر درست شد:))
خواااهش میکنم عزیزم..!
مرررسی از تو که گفتی ^.^

مرسی از تو که به خواستم عمل کردی ^ــــــــــــــــــ^
پاسخ:
مووووچ:***
^---^