گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+مزه ی آش شکلاتی..!:)

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ
همسایه مهربون ما..بنام زهره خانم..!یه خانم ترک  زبان و بسیار بسیار زیبا رو..!

دیروز نزدیک افطار یه کاسه آش برامون آوردند..!

هرچقدر از خوشمزگی این آش بگم کم گفتم..!

طبق تجربیات ِ من..! عزیزان ترک ..!

 غذاهای آشی رو خیلی خوشمزه درست میکنند..!

هرچند که غذاهای پلویی اشون هم خوشمزه است..

ولی من بیشتر میهمان غذاهای آش طوریشان:) بودم..!

هنوز هم مزه ی رشته ی خوشمزه و بوی خوشش! با مزه ی کشک در دهانم است..!
از طرف دیگر..همسایه دیوار به دیوار مان..فاطمه خانم هم..که ایشان اهل ساوه  هست..!
آش های تعریفی و جانانه ای دارد..!
امید دارم که به زودی میهمان آش خوش طعم ایشان نیز باشیم:))
کاسه آش را پر از شکلات خوشمزه کردیم ..! از آن جهت که یه پسر دبستانی شیطون و خب صدردصد عشق شکلات هم دارند..!
من هم یه نامه کوچیک نوشتم و زیر انبوه شکلات ها گذاشتمش..!
هرچند مامان مخالفت میکرد..!
ولی دل ِ من مشتاق این کار بود..!
چون وقتی زهرا-دختر دومی اش_ یا محمد_همان پسرآخرکوچکش_ این متن رو برای ایشان بخواند..خوشحال میشن..! مطمئنم..!


به جهت رعایت حال ِ روزه داران:) از گذاشتن تصویر آش معذوریم..!:)








  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • گُل نِگار

نظرات (۱۱)

ترک ها همه خوشگلن 
اوم اش شکلاتی :)
خدا خیرت بده عکس نذاشتی :))))))))))))
پاسخ:
بعله صدردصد..!
آش شکلاتی شیری یا تلخ؟://
ما اینیم دیگه:)
منم تیرم ابجی:)
1 تیر
پاسخ:
پرچمون بالاست..!:)
پنج روز بعدش منم میام!

چه خوب :)
آش های مادر منم حرف ندارن(به همون دلیل که گفتی) :دی
خلاصه نوش جان :)
پاسخ:
:)
اع پس قطعا زیبارو هم  هستند..
ما هم به همون دلیلی که گفتم..!چون مشمول افراد ترک زبان نیستیم:)
آش های مادرمان تعریفی نیست..!
ولی غذاهای پلویی و خصوصا خورشی محشر..!
خلاصه ممنون..:*
و اینگونه بود که خداوند متعال و رحمان به ما خوانندگان رحم نموده و گل نگار جان عکس آش نذاشت!
دختر اینطور که تو تعریف کردی دهنمون آب افتاد ...
پاسخ:
رحمت بر گل نگار:)
باورت میشه چشمم بر در تا کی خبر می آید از آش:)
شرمنده هر کاری کردم از وصف معشوقه ام کم بگم نشد..:(
  • بابا لنگ دراز
  • آش رشته خیلی خوبه : )
    مخصوصأ دست پخت مادرم
    پاسخ:
    از خیلی خوب هم خیلی خوب تر..!
    خدا عمر با عزت بده خدمت مادرتون..!
    نوش جان...
  • ✿شمیم زندگی✿
  • آش وترک زبانان وزیبایی...
    :)
    پاسخ:
    عَجب مراعات نظیر قشنگی * ^.^
  • دختر مهتاب ...
  • معلووم میشه خیلی خووشمزه بوووده
    منم میخوووام
    پاسخ:
    جاتوون خالی خیلی خوشمزه بود..!خیلی...!
    :)
    مجازی مهمون آش رشته شوید:)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • آخ آخ این ک دیگه عکس نمیخوااست همینجوریش هوس آش کردیم:)

    آره قبول دارم ترکها آش خوب درست میکنن مخصوصا آش‌دوغ آش ماااااست ووویی:-)
    پاسخ:
    من چون خودم عاشق آش هستم..!نتوستم از زیبایی معشوقه ام کم بکم..هرچند سعی خودم رو کردما..:)
    هر دو آشی که گفتی رو خوردم..!واقعا عالین:))
    الان هوس خوردن اونا رو کردم:(
    نوش جونت :)
    هوس آش کردم :)))
    پاسخ:
    ممنون عزیزم..!
    اصلا فکر نمیکردم بدون عکس..با این توصیفات کسی هوس آش کنه..:)

    ولی ظاهرا خوب توصیف کردم:)
    همین ک واست کامنت فرستادم رفتم آی پیت رو نگاه کردم ...
    هعیییییییییی وای تو بچه ی زنجانی؟؟؟ کجای زنجان ؟؟؟؟؟؟؟
    آغوووووو من نمیدونم باید ی رابطه ی آشنایی بزنم هخخخخخخخخخ ...
    آی پیت رو دیدم کلی ذوق کردم ^______________^
    پاسخ:
    نه عزیز دلم..زنجان نیستم:)
    چرا اشتباه زده پس :/
    رابطه آشنایی رو هستم گل دختر..منتهی زنجانی نیستم عزیزم..:) ^----^

  • گیتی رسایی
  • سلام عزیزم . زمانی میهمانت بودم و لذت بردم . ممنونم که به دیدارم آمدی . خشنودم کردی و بیشتر سپاس که پذیرایم شدی
    پاسخ:
    سلام..!
    خیلی خوش اومدید...
    خواهش میکنم مهربان:* ^.^