گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ این مراحل ِ سختِ زندگی..!

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

باورش سخت شده برام..! یعنی هنوز نتوستم کنار بیام...! من.! مــن شخص اول ِ ماجرای زندگی خودم هستم..! باید تصمیم هایم را عاقلانه بگیرم..و به پای همه ی ما وقع بعد ِ آن باشم..!!

حالا که کمی آرام گرفته بودم...و مثلا تصمیم بزرگ زندگی ام را خودم..گرفته بودم..بازهم زمان تصمیم گیری شد.

.و من ِ تازه بزرگ شده..هراسان و دستپاچه..! پر از علامت سوال ِ ماندن یا رفتن..!

پر از دلتنگی..! رها کردن شهری که عاشقش اش بودم..دوستانی که آروزیشان را داشتم..! و حالا باید راحت از کنارشان بروم!!

نمی دانم..! همه ی این ها می شود تجربه ی دردناک ِ زندگی..! امیدوارم سال های آینده..! به تصمیم هایم افتخار کنم..! و پشیمان نباشم..!

اصلا میدانی دردِ از دست دادن پاییز است..!گفتم که همیشه برایم خوب بوده است..! حالا این زمستان ِ لعنتی آمده و میخواهد خوشی هایم را یکدفعه از من بگیرد!!!

+ چرا بعضی آدم ها، یکدفعه، یک عالمه ، غیر قابل تحمل ، می شوند..!؟؟:|

  • ۹۵/۱۰/۰۹
  • گُل نِگار

نظرات (۲)

  • دختریم ...
  • سخته اما گاهی باید برای رسیدن به اهداف و آرزوهامون از بعضی چیزا بگذریم ...

    + نیستت رفیق ؟!!
    کجایی؟؟!!
    خبری ازت نیستا گفته باشم |:
    پاسخ:
    + ارزشش رو داره
    +شما هم رفتی دختریم:(
    سلام.زمستان رد کردی یا نه خانم مدیر؟
    الان پشیمونی یا راضی هنرمند؟
    متنا بسیار زیبا❤
    پاسخ:
    راضی راضی...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">