گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ پر شده ازمتن ها ی عاشق ها..! همه جا همه جا..

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ق.ظ

می بیبنی این روزها ، همه جا پر شده است از متن های قشنگِ عاشقانه.بیتشرش هم از یار ِ تنهاشده است که در فراق یارش می نویسد..

وقتی میخوانی دلت به درد می اید..حتی خودت هم حس میکنی عاشقی...یا عاشق بودی و طعم تلخ شکست را چشیدی..

بیخود است که بخوانمشان..! آخر نمیدانم من کجای قصه هستم ..عاشق بوده ام تا بحال؟ کسی عاشقم بوده است؟

چه دنیای بی تکلیفی از عشق دارم...! مگر به دردم هم میخورد اگر تکلیفش معلوم شود؟

میرسم به همان نقطه..همان روزی که راحت از دست دادم..

راستی اگر من عاشقت بودم و با هر بار دیدنت خودم را گم میکردم و زغوغای جهان فارغ..

چرا الان! الان که نیستی نه دیگر دلتنگت میشوم و نه دوستت دارم...!

اصلا بگذار بی کلیشه بگویم و تو هم راحت بفهم از رفتارم..

نمیدانم چه شد..

که راحت از چشمم افتادی.

.دیگر دلم ثانیه شماری نمیکند برای دیدنت...ثانیه شماری میکند زودتر بروی..آرزو میکند نبیند تو را هیچ وقت...هیچ نشان و خبری ازتو نرسد و نگیرد..

خوب هم موفق بوده ام...

فقط نمیدانم چرا وقتی همه ی آن متن های غم زده یک عاشق را میخوانم، گاهی تصویرت جلوی چشمانم می آید...همین!

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • گُل نِگار

نظرات (۴)

  • الیــــ ــــوت
  • پر شده از متن های عاشقانه ولی همش تهش یه #بی‌مخاطب ـی چیزی میذارن الانم اینجا ته متن دنبال +بی‌مخاطب یا #‌بدون‌مخاطب میگشتم پیدا نکردم اصلا حس میکنم یه چیزی کمه :)
    پاسخ:
    :))
    خب من تنوع و متفاوت رو دوست داشتم..حداقل همون ته اش:)
    گل نگار *____*
    نمیدونم میشناسیم یا نه اما دلم برات تنگ شده بود !!!
    کجا بودی تو!
    پاسخ:
    :))
    اربیت جانم..متاسفانه یادم نمیاد...اصن شرمنده شدم:(
    ممنون که دلتنگم شدم..!
    واقعا کجا بودم رو نمیفهمم خودمم:))
  • گیتی رسایی
  • سلام به گل نگار خانم و اینهمه لطف و مهر

    خوشحالم که به دیدنم اومدی . و بیشتر خوشحال شدم که دلنوشته هایم به

    دلت نشست . سپاس از اینهمه لطفل

    امیدوارم نوشته هایم همانطور که گفتی ارزش خواندن داشته باشد

    پستت را هم خواندم خیلی به دلم نشست . عالی بود
    پاسخ:
    سلام..
    نوشته هاتون خیلی خوبن گیتی خانم:)
    و ارزش چندین بار خوندن و لذت بردن:*
    ممنون که وقت گذاشتین
    لایک.
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">