گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ دوربین ِ دم مرگ!

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ق.ظ

من دلم نمیخواد رو تخت بیمارستان درحال ِ مرگ، بگم ازم فیلم بگیرن و  دوربین تمام حرف های نگفته ام به آدمها رو،ضبط کنه تا بعد مرگم ببیند!!

  • ۹۶/۰۴/۰۴
  • گُل نِگار

نظرات (۱۰)

  • اسمارتیز :)
  • رو تخت بیمارستان در حال مرگ که نه، ولی شاید دلم بخواد این کارو انجام بدم... قبل از اینکه خبری از بوی مرگ باشه...
    (:
    پاسخ:
    درستش همینه..!تا وقتی زنده ای حرفات رو بزنی:)
  • اسمارتیز :)
  • قالبتون چه خوشگله(:
    پاسخ:
    ممنون اسمارتیر عزیز:)
    دست طراحشون درد نکنه:)
  • مدیر وبلاگ یادداشت های طلبگی
  • سلام
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید البته با محتوای بسیار خوب و جذاب و جالب.
    خوشحال می شم شما رو در وبلاگ یادداشت های طلبگی ببینم و از نظرات بسیار خوبتون و سازنندتون استفاده کافی رو ببرم

    مدیر وبلاگ یادداشت های طلبگی
    yt1396.blog.ir


    پاسخ:
    سلام..سپاسمندم:)
    ان شاءالله مرگ خوبی داشته باشیم و آمرزیده برویم
    پاسخ:
    ان شالله...
  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • منم،دوست‌ندارمممم،بعضی،مردم،ازحرف‌های‌دلم
    سردربیارند،وبعدازفوتم،بگندخاک‌توسرش‌که‌اینکارو
    کرد😢😭😭😓
    پاسخ:
    :)) D: D: دورازجون
    اون حرفایی که باید به مردم میزدی و همیشه تو دلت بود و کوتاه اومدی ونگفتی رو تا زنده ای هستیم بگیم بهشون:)*_*
  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • منم،دوست‌ندارمممم،بعضی،مردم،ازحرف‌های‌دلم
    سردربیارند،وبعدازفوتم،بگندخاک‌توسرش‌که‌اینکارو
    کرد😢😭😭😓
    پاسخ:
    :) ر.ک قبل
  • آقای سر به هوا
  • :)
    پاسخ:
    لبخند:)
    اوهوم من نیز هم :|
    اصن از آدم باید چیزای خوب به ذهن بمونه ...
    + همیشه سالم باشی ...
    +چطوری رفیق؟
    پاسخ:
    ببین کی اینجاست^_^ جیییغ...
    بگم چند بار منتظر برگشتت بودم...:)
    کجاایی رفیق...هرجا هستی مووووفق و شاد باشی..من شما را دلتنگ:(
  • الیــــ ــــوت
  • قضیه چیه؟! قضیه داره؟ ما در جریان نیستیم. از این کارا میکنن جدیدا؟
    حالا بدم نیستا :) البته دور از جون.
    پاسخ:
    فعلا قضیه دار نشده /^-^/
    تا زنده ای بهشون حرف دلت رو بزنی بهتره..اگه چاره ای نبود این راه دومه:) دورازجون البته
    چرا خب!
    پاسخ:
    دقیقا چرا خب اربیت جان:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">