گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ تیرماه_روز ششم:)_به قول لاکچریا hbd

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

متولدِ ششمین روز از تیر هستم:) و این امروز پست میشه ! چون فردا وقت نمیکنم!:/

خب خوشحالم از اینکه یکسال بزرگتر شدم و خوشحال تر ازاینکه واقعا توی این یکسال بزرگ شدم و تجربه های خوبی بدست آوردم!:)

و بازم هم شادمان  از برنامه های جدید امسالم..! طوری که 6 تیر سال بعد_به قید حیات انشالله_ مفتخر باشم و کیف کنم ازخودم..آرام

+الهه میگه من اول به مهدیس تبریک میگم ! پنج دیقه بعد به تو!! :/ _به جرم پنج دقیقه کوچکتر بودن_مردد

+راستش روز تولدم توقع ام از آدمها بالا نیست که حتما تبریک بگن و اگه نگفتن ناراحت بشم..کاملا جدی و صادقانه اینو گفتم

+ گل نگار آخه صرف برخورد چند روزه با یه مددکاراجتماعی که اومده بود خوابگاه و باهم دوست شدین و خیلی اطلاعاتی سوال میپرسیدین و حرف های بزرگ بزرگ میزدین ! _خودمون رو یوخده تحویل گرفتیم.چشمک-لازم نیس مددکار طور به قضیه نگاه کنی و کلی قصه ببافی!! #ن-م

+درنهایت  سحرخیزی و خواب به مدت 3 ساعت در شب رو تبریک میگم به خودم.._انگاری بزرگ شدم واقعا:)

+بیست سالم شد:/!؟ چرا استرس !دخترم آروم..! بیست سالگی ات بیست ِ بیست!:)

  • ۹۶/۰۴/۰۵
  • گُل نِگار

نظرات (۸)

  • 🍁 غزاله زند
  • ای جان 😊 تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم.ایشالله ۲۰ سالگی عالی داشته باشی 😍
    پاسخ:
    ممنون غزاله جان^_^
  • الیــــ ــــوت
  • تولدتون مبارک پیشاپیش و hbd و از این جور چیزا :)
    ایشالا بهترین سال عمرتون بشه (تا اینجا البته) و به هرچی میخواین برسین
    http://s8.picofile.com/file/8298919000/34345.jpg
    پاسخ:
    ممنون و از این جور سپاس ها:)
    ممنون از دعای خوبتون! و ممنون از تصویر..واقعا^_^
    ان شاءالله عمرتان پربرکت باشه
    پاسخ:
    ان شالله و همچنین
    ^________^
    وییییییییی مبارکه عاغااااا
    واست از ته ته ته قلب ام جدی جدی ارزوهای خوب میکنم
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم^-^
    جدی جدی و از ته قلب+:)
  • آقای سر به هوا
  • مبارکه
    ان شاالله تا اخر عمر زنده باشی!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلامت باشی..!
    :)ان شالله...
    #HBD😂😂
    تولدِ گل ها مگر بهار نیست ;)
    کلی ارزوی خوب
    پاسخ:
    ممنون عزیز دل:)
    آخ ما رو از بهار طرد کردن:)
    تولـدت مبارک رفیق :)
    بیست سالگی شیرینی داشته باشی :)
    پاسخ:
    ممنون عشق جاانم^_^
    تولدت مبااااااااااااارک:))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    ممنون:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">