گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+مرز بینِ سوختن و نسوختن!!!

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ب.ظ

دوره ی آموزش سه ماه وکمتر، سه سال پیش،که در ابتدا با ذوق و هیجان و انواع و اقسام تزئینات بود!کار مرا اینجا کشاند:|

از بچگی سیب زمینی سرخ کردن رو دوست داشتم و اون زمان نمیتونستم تصور کنم

روزی درآینده برای بچه های خوابگاه سیب زمینی سرخ کرده درست کنم اونم با چه مهارتی.!

به این صورت که سیب زمینی ها در مرز بین سوختن ونسوختن مانده اند..واین خودش هنرِ:)

چندباری هم که انگشت شمار ِ،غذا درست کردم وانگشت شمار تر از اون  تعداد رو دوست داشتم!:)

خلاصه اینکه قراره این تابستون ازجهت کمک به مادر ،

و خب رسیدن به مهارت بیشتر( خنده) در این حرفه، غذادرست کنم..!:)اینجا با شما به اشتراک میذارم و ازتون میخوایم حمایت ام کنید..(آرام)

+راستی اینم بگم..قراره یه سری عادت های مثبتی که میخوام در خودم و زندگیم بوجود بیارم رو روز به روز با شما درمیون بذارم

و بهترین استفاده رو از تابستون ببرم...خیلی خییییلی خوشحال میشم شما هم از عادات مثبت اتون بگین:) و با ما شیِر کنید:)

  • ۹۶/۰۴/۱۰
  • گُل نِگار

نظرات (۴)

ان شاء پر خیر برکت باشه همه عمرتون
پاسخ:
وهمچنین ان شالله
  • الیــــ ــــوت
  • عه، آقا منم یه عکس سیب زمینی پختن تو خوابگاه دارم منتها اینقدر باکلاس نیست! با رکابی و شلوارک، د رحال خمیازه، زیر گاز تا آخر برای هرچه سریعتر پخته شدن، ایستاده به شکل S، وضعیت خلال سیب زمینی ها رو هم دیگه توضیح نمیدم :))

    +به اشتراک بذارید بلکه یه کم ما هم انگیزه بگیریم!
    پاسخ:
    اوه با این توصیفاتی که شما گفتین!! یه آشپزخونه فاجعه تو ذهنم اومد و علاوه بر اون یه آشپز بدجوور خسته!:/
    +چشم حتما :-)
  • الیــــ ــــوت
  • پست قبل کو؟!
    من جواب کامنتمو میخوام :(
    پاسخ:
    پست قبل! حذف شد..
    ولی جواب کامنت این بود فک  کنم: که بعله آقا،ما میدونیم چی چی هست! ولی تلقین ناشی از اسم و رسمش اینا بود..تازه کافئین اش بیشترتره! بعد برای پام دعا کردین و من نیز تشکر کردم...و واقعا الان هم خوب شده:/مستر الیوت نفستون پاکه:)
    آفرررررررررررررررررررررررررررین
    سیب زمینی درست کردن،من زیادبلدنیستممم
    ولی بخاطرایده ات ازمادرم یادمیگیریممم
    ولی سیب زمینی هات خوشمزه شده اندحتماً
    پاسخ:
    سپاااااااااااااااس
    بلد نیستین؟
    علی آقا به لیست غذاهایی که اقایون اعتراف میکنند: تخم مرغ درست کردن و انواع املت ها،بهتره سیب زمینی سرخ کرده رو هم اضافه کنید یه پله جلوتر از بقیه باشین:))
    تصویرش که این رو میگه و واقعا هم خوشمزه شد:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">