گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ دوستِ آبانی دوست دارم^_^

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ب.ظ

وجودِ یه دوستِ خوب،که

تو رو خوب بشناسه،

وهمه جور هوات رو داشته باشه،

لحظات اش رو باهات به اشتراک بذاره،

از خودت باتجربه تر باشه،

شخصیتش رو خوب خوب بشناسه!:) ،

کتاب دوست و کتابخون باشه،

منظم باشه،

همرات باشه  و واسه پیشرفتت تلاش کنه:)

نعمت ِ نعمت..!

اصلا بدجور خدایا شکرت..

دوستِ آبانی من:)

وقتی دیوانه خوابیدن مدل روستایی باشه و همه دوست هات بدونن :)

  • ۹۶/۰۴/۱۲
  • گُل نِگار

نظرات (۷)

  • علی شبانه
  • همممم....
    پاسخ:
    :/
    بله!
    حرفتون کاملا درست و متینه
    پاسخ:
    :) متشکر
  • الیــــ ــــوت
  • خدا بده از این دوستا :)

    خواب روستایی اگه دوس دارین عکس زیر :)
    مال تابستون پارساله که خانوادگی رفته بودیم مشهد.
    توضیحات: سمت راست، پایین هم یکی هست خوب نیفتاده. همچنین من و داداشم هم قرار بوده تا لحظاتی دیگه به این جمع اضافه شیم!
    http://uupload.ir/files/1h2_4654.jpg
    پاسخ:
    :) ان شالله..
    عاشق خواب روستایی ام^_^
    :/
    مستر الیوت..:|
    مرسی از عکس..یعنی عاشق این همه جمعیت کنار هم خوابیدن هستم..:) روزمین...تنک یو^_^
    +از عکس معلومه همه خسته بودنا! ردیف بالایی از حال رفتن :))
    این دونفرپایین هم مشغول صحبت ! دمشون گرم
    شما جا شدین!:/ با برادرتون:/
  • آقای سر به هوا
  • عجب گروه شلوغ پلوغی!
    پاسخ:
    بله!

    این کمه ولی باکیفیته*-*
    :)))))
    داشتن اینطور دوستایی واقعنی نعمت عه
    پاسخ:
    خییلی :)
    جا داره بگم کهبنده با وجود امکانات مث خولا واسه خودم ملحفه و پتو دارم رو زمین و بعضی وقتا کاناپه میخوابم :|
    خیلی هم حال میده اصلا :))
    پاسخ:
    جا داره صراحتا اعلام کنم بنده هم اینچنین هستم:)
    لذتش اصلا وصف نشدنیه^-^
    تو خوابگاه بچه ها رو مجبورمیکردم رو زیمن بخوابن..در بالکن هم باز میذاشتیم یخ بزنیم بریم زیر پتو!:|
  • الیــــ ــــوت
  • مخلص :) دیگه گفتین برام جالبه گفتیم دریغ نکنیم!

    اون ردیف بالا سانس بازار بودن خسته بودن احتمالا! این دوتای پایین که حرف میزنن همیشه حرم بودن. خسته نمیشدن که. کلا بیدار :)

    آره عاقا، هنوز اندازه همین تعداد جا هست اونجا :)
    پاسخ:
    مخلص تر :)
    منم همیشه همین تیپ پایینی ها هستم..شیرره:)
    :| چشم بصیرت میخواد..حله اقا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">