گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+استاد ِ عاشق...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

 

 photo and The flower: golnegar

از چند وقت ِ پیش پیام میداد و دنبال ِ راه چاره میگشت! و بعد هی قول میداد که این آخرین بار و اون تمام تلاشش رو کرده که این رابطه رو تموم کنه..!

حتی یبار پیام داد و گفت که اوضاع خیلی بد شده و موسسه ای که قبلا میرفتن انگار از قضیه بو برده و قراره  جلسه بذارن صحبت کنند..!

بعد که آب ها از آسیاب افتاد بازم اینا شدن آدمای قبلی و پاک یادشون رفت که تا قبل این اتفاق و از ترس و اینکه میدونستن کارشون غلطه ،

چقدر قول و قرار گذاشتن که دیگه باهم حرف نمیزنیم و همه چی تموم شد و اینا!

امروز هم دوباره پیام داد . قرار گذاشتن آخر هفته یه جایی همدیگر روببیند و دیگه یه پایانی واسه این قضیه بذارن..! از من مشورت میخواست و البته دعا..!

منم بدون هیچ رودربایستی ولی با ملاحضه حرف هامو رک گفتم و گفتم که تقصیر خودت هست و اگه همه راه ها رو امتحان کنی حل میشه..فقط تو باید پا بذاری رو دلت! اینو نخوای از زندگی..!

جوابش اموجی گریه بود (که برای در رفتن از بحث اصلی و حقیقته)بعد هم باز از اتفاق های عاشقانه اشون حرف میزد..!

و با کلی اموجی تودل برویی خنده! که از رو صفحه هم میشد فهمید موقع تعریف چقدر ذوق میکنه..!

ولی اینطرف من!

از هرجایی که ازش تعریف میکرد حالم بد میشد و فقط طوری جواب میدادم که بحث رو عوض کنه! ولی اون تمام فکرش مشغول مردی شده بود که:

چند ساله ازدواج کرده و دختر بچه شش هفت ساله داره و حالا هم قراره پسرش بدنیا بیاد..! اولش عاشق زنش بوده و ولی حالا به باور خودش دلش پیش شاگردش گیر کرده! و ول کن نیست!!!!!! شاگردی که تقریبا 13-14 ازش کوچیکتره..!


+بهش گفته بود  وقتی ازدواج کنیم من تا صبح برات شعر عاشقانه میخونم!!

گفتم: قبل ازدواج همه (اکثرا)تو حرف شاهزاده با احساس هستن! ولی الان میبینی که اوضاعشو! میخندید ومیگفت:  اوهوم.میبنی چه بااحساسه:|

+تصویر گل شمعدونی رو گذاشتم..! که اسمش رو گذاشته بودم گل نگار چون با حال و هوای تغییر من آغاز شده بود..!

وقتی دیدم نصف پژمرده شده و نصف دیگه تازه رشد کرده به همین تغییر فکر کردم...بعد گلدون گل نگار رو بدون پرسش از من:/ عوض کردن..! گل نگار الان پژمرده شده..!اما دوباره رشد میکنه و گل قرمزی قشنگ میشه..! دخترم حالش رو خوب با من تطبیق میده:)

+شما جای من بودین! با دوست قدیمی و دلش و دل اون آقای سه نقطه چه میکردین اصلا چرا بنظرتون اینجوری میشه؟

 +تکته: این استاد عاشق من نشده!:/ عاشق دوست دوران دبیرستانم شده است.نقطه(ابهام نباشه خدایی نکرده)

 

  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • گُل نِگار

نظرات (۸)

  • خانه سلامتی
  • اینا دیگه چیه منتشر میکنید؟اون استاد استاد نیست
    پاسخ:
    چرا منتشر نکنم!؟ اختیار دارم:)

    اون استاد یه دیوانه هوس بازهِ:×
    خوب ما باید از این قضایا خر فهم شیم که عشق قبل ازدواج به درد لای جرز نیز نمی خورد نقطع :)حداقل در دنیای واقعی! :/

    گل هم خیلی قشنگه! :)
    پاسخ:
    :)عاشقتم یعنی..
    عشق ِ بعد از ازدواج به یه نفر دیگه که کلا جاش تو آشغالیه بنظر من:/

    قربان شما^|^
    سلااااممم:)))
    به به شلواراستاددوتاشده:(
    به به،چه سعادتی آدم بااستادش بزرگ بشه

    به دوستتممم:یاولش کن یابهش بگوبیابریم خواستگاری کنیم
    که هم خیال من راحت شه هم پشت سرت اینهمه حرف نزنند

    نظرقبلیم منتشرنکیا گل نارجونم
    پاسخ:
    چه بد بختی که با استاد سه نقطه :× وقتت تلف بشه..البته که دوست هم راضیه انگار:/
    +منتشر نشد علی آقا:)
    تا سرش به سنگ نخوره نمیفهمه ):
    حرف هیشکی هم قبول نمیکنه /:
    پاسخ:
    ایشون دائما سرشون به سنگ میخوره ولی نمیفهمه باز..! اینو چکار کنیم..!
    به قولی..بعضی ها رو که نمیشه قانع کرد ، به نفهمی اشون احترام بذار:/
    خب من فکر می کنم این عشق نیست بلکه صرفاً یک هوسِ زودگذر هست که دیر یا زود از بین میره :|
    قالبت رو دوست دارم :)
    پاسخ:
    یه هوسِ زودگذر مسخره..! که تهش عمرشون رو ازدست دادن:/
    قربانت عزیزدلم:) خداروشکر
    هووووم,میدونی گل نگار،شرایط زندگی ما آدما و طرز فکر مون همیشه فرق داره باهم,نمیتونیم حرفا و عادتامون به بقیه بخورونیم,بهتره به حال خودشون رها کنیم اینطوری عذاب وجدان کم تری خواهیم داشت...!
    پاسخ:
    آره و من بخاطر لطمه نزدن به همین قانون ، باید تنهاش بذارم ولی وقتی میاد سمتم نمیتونم حرف دلم رو نگم !:(
    جای تاسف است

    واقعا تمام زحمات رو زن اول میکشه و سزاوار نیست رو سرش یکی دیگه رو بیارند

    پیامبرصلی الله علیه و آله و امام علی امیر المؤمنین علیه السلام تا همسر اولشان در قید حیات بود هرگز تجدید فراش نکردند
    پاسخ:
    هییی..واقعاااا:(
    کیه که گوش بده:(
    خدا کنه فریب نخوره
    پاسخ:
    فریب خورده..بیشتر از این نشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">