گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ به وقت ِ اشک تو رفتی

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

چرا موقع دیدن عکس سکوت می کنیم؟ چرا همیشه ، لحظه دیدن عکس ها ساکت ایم؟

آیا این دو ، عکس و سکوت، مکمل هم هستند؟

آیا ما با دیدن عکس ها آن ها را می خوانیم؟

و یا درعکس صدایی هست که ما را مجبور به شنیدن و یا وادار به سکوت می کند؟

لذتی که حرفش بود | پیمان هوشمند زاده | نشرچشمه

+ عکس های به وقت ِ گریه رو ثبت میکنم! تا وقتی میبینم یادم نره برای چی ، یا کی ، اشک ریختم !!؟

و حالا چه نقش و یا ارزشی برام دارند

.راستش خیلی از آدمها و اتفاقات رو هم لابه لای این اشک ها و هق هق ها ، دفن میکنم و میسپارمشون به همین قطره ها!

+ حال ِ من خوب است.اینجا گل نگار حق دارد صندوقچه نوشته هایش از حال دگرگونش باشد..تا یادش بماند!

  • ۹۶/۰۴/۱۹
  • گُل نِگار

نظرات (۱۴)

):
پاسخ:
...
زیباست
پاسخ:
چی؟ [!!]
  • الیــــ ــــوت
  • چقدر این پست به روحیاتی که من از شما میشناختم نمیخورد ولی به هر حال ما هممون آدمیم و گاهی غمگین میشیم ولی خب نباید بذاریم طولانی بشه و موندگار.
    +چه خوب که حالتان خوب است. با آرزوی حال بهتر :) [یادتونه من نفسم حقه ها!]

    ++اون علامت مثبت‌ها اول عنوان بعضی پستا یعنی چی؟
    پاسخ:
    هیچ کس این انتظار رو از من نداره..جالبه واقعا..! دانشگاه هم همینطور بود...!
    + به نفس حقتون ایمان دارم:)
    + باورت میشه ! اولش یه هدف بود.. هدف ِ مثبت..ولی بعضی جاها..تقریبا از هدف خالی شد:/
    عکس‌هایکی‌ازوسایل
    بدست‌اوردن‌خاطره‌هاست
    عکس‌هامیتونندبرای‌ادمچیاداورخاطرات‌شیربن‌وتلخ‌باشند
    پاسخ:
    یادآوری هم خوبه هم بد..
    اولا که چه چشای زیبایی! :)

    ارزش اشک ریختن دارن این افراد؟!
    پاسخ:
    اولا که مخلصت برم:)
    مسلما که ارزش ندارن..ولی دست خودت نیست..!برای همین ثبت میکنم که یادم بمونه...
    گل نگار=-O
    درسته که نوشتی حالت خوبه و من اینو قبول دارم که ادم باید تمام چیزایی که واسش خاطره بودن ثبت کنه تا یادش نره....!
    اما حالت خوبه؟!اون چشای قشنگ چشم توعه؟!T_T
    گریه کردی؟!
    پاسخ:
    الان که خداروشکر عالی عالی هستم:)
    آقا مخلصت  برم :)
    دیروز^_^
  • انگلیش وَن
  • امیدوارم خوب باشید :)
    پاسخ:
    ممنون:)
    وبلاگ عالی دارید فقط دنبال بشم منم از طرف خود خودم دنبالتان می کنم
    پاسخ:
    سپاس...
    +
  • الیــــ ــــوت
  • خب این خیلی خوبه که هیچکس تو واقعیت هم ازتون انتظار اینو نداره. نشون دهنده خیلی چیزاست :)

    به به به، موضوع habit میبینم اون کنار :))))
    پاسخ:
    آره تا یجایی :)
    بعله عاقا بود ، خودشو دیر نشون داد:))

  • پـــــر ی
  • مطمئنی خوبی؟ از متنت برنمیاد خوب خوب باشی
    پاسخ:
    حال همه خوب است ، اما تو باور نکن...
    میدونی پری تمام تلاشم رو میکنم خوب باشم و الان خیلی بهتر از زمان ارسال این پستم..
    مطلب دیگه
    پاسخ:
    :/
    بله بله حتما
    خوب میشی ...
    پاسخ:
    مطمئنم...خوبیش اینه آدمهای به دردنخور رو میشناسی
  • دچـــــ ـــــار
  • سمت چپیه انگار گریه اش عمیق تر بوده! :)
    پاسخ:
    سمت چپی خوب فهمیده بود قضیه رو:)
  • آقای سر به هوا
  • من تمام سعی میکنم که تو وبم از غم ننویسم
    اصلا ارزشش نداره
    شاد باشی
    پاسخ:
    من تو زندگی واقعی هم از غم نمیگم !
    ولی دوست دارم ثبت بشه برام که فراموشش نکنم..اینطوری ارزش داره:)
    همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">