گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ مخلص شما برم:)

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

.

.

ســـلام..!

گُل نگار از همینجا مخلصتون میره(طرفداران استاد ملکی درجریانند) :)

و از همین تربیون اعلام میکنه که واقعا شادِ و خدایی داره شاد روزگار میگذارند..!:)

میاد و میگه براتون:)

+من نمیدونم با چه اعتماد به سقفی تو این اوضاع رفتم مسابقه نمکی شو شرکت کردم:/

+ بچـــــــــــه هاااا ، اینجا گل نگار رو میبنید(تصویر) چه شاد و خوش رنگ شده، من الان اونجوری شدم..هَپی اَند مَپی:)

مخلص همگی برم ^-^

+بعدا نوشت:

هرجاهستین اگه بالا سرتون سقفه،سریع پاشین برین یجایی زیر باروووون^_^

یا صدای قطره ها و رعد و برق رو بشنوید ..جیییغ

  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • گُل نِگار

نظرات (۱۹)

  • دچـــــ ـــــار
  • کوش پس!؟
    پاسخ:
    استرس ندید عاااقااا..
    اوممم خب هنوز نیستش اینجا!:/
    معلومه خیلی پر انرژی هستید
    پاسخ:
    .
    البته گاهی هم در درجه ای که حتی بجای حرف زدن ،با سر جواب بدم هم،  لو باتری ! میشوم:/

    چه عکسای قشنگی می گیری! :)
    حس خوبی می ده! :)

    آیا اتفاق خاصی افتاده؟! D:
    پاسخ:
    ممنون نیلی جونم :)
    خب پس به هدفم رسیدم اگه حس خوبی بهت میرسونه ^-^
    .
    .

    بگیم مثلا و اینا و آره:) ولی زیاد خاص نیست:)
  • الیــــ ــــوت
  • علیک سلام :)

    آقا عیب نداره ها. اصلا میخواین خودم براتون یه متن بنویسم؟!

    *هپی مپی تان پایدار (میبینید تو رو خدا آخر پیری آدمو مجبور میکنید از چه واژگانی استفاده کنه؟!)

    در مورد اون جمله سبزرنگ آخر هم بگم که: چاکر شما :))
    [اشاره ظریف به کامنتتون تو وب سناتور تد! شما کوررنگی ندارین احیانا؟!]
    پاسخ:
    .
    .
    واااای آقـــــــــای الیوت شما چقدر مهربون هستین!:)
    ولی سناتور حواسش به همه چی هست (مثل قضیه پلیس فتا و ...)

    اصلا گفتن همین جمله (هپی مپی ) به آدم انرژی میده..! پیر کجا! شما اول جاده چاله و چوله جوانی هستیدا( چقدِ دقیق گفتم :/)

    [ اوه اصلا اون کامنت رسما آبروی مرا بر باد داد..نمیدونم چرا از وقتی تو این مسابقه نمکی شو شرکت کردم وبلاگ سناتور میرم هول میشم :/ :×)

    اون تصویر کار نمیکنه! D:
    پاسخ:
    این کامنتتون قشنگ مشخص کرد نویسنده هستینا:)
    کارنمیکنه در معنی اول : اصلا لود نمیشه !
    کارنمیکنه: یعنی الان اصلا حالت اونجوری شاداب نیس :/
    .
    .
    گزینه سوم اصلا منظور خاصی نداشتین :/
  • بهار پاتریکیان D:
  • نمک شو تا بیس سوم وقت داره من امروز حال ندارم بنویسم D:
    پاسخ:
    یه همچین دقیقه نودی ها..!
    رفتی وقت ِ اضافه بهار..بجنیم:×
    کشتیم فقط با عکس!!!!!!
    امید ست که همیشه شاد و سرخوش باشم جانم :)))
    سعی کن تو چالش ها و مسابقه های خوب خوب شرکت کنی!
    مخلص شما برم^_^
    پاسخ:
    جبران اون دلبرک شما ^-^
    و همچنین عزیزم...
    سعی میکنم ولی این همه هیجان و اضطراب رو تاب ندارم:)
     و اینکه اگه یه دفعه همه چی دست به دست هم ندن که !...
    قربان شما شوم :)
    عزیز مایی :)

    اینجا بارون نیس! من دیوونه ی بارونم!حیف! :(
    پاسخ:
    :)
    جات خالی بود اینجا پس..اتفاقا برای بلاگری ها صداشو ضبط کردم..شایستی بذارم:)
  • Mr. Beautiful Mind
  • اومدیم در وب شما دلمون شادتر شد با گل‌های سرخ قشنگ خانم گل نگار :)
    موفق باشی و شاد
    راستی مسابقه نمکی شو کجا برگزار میشه؟ :)

    پاسخ:
    خوش اومدین و خداروشکر که دلتون شادتر شد..!
    این پسوند  *تر * شادی هاتون فراووون
    همچنین
    اینجا : (نمکی شو)
    (نمکی شو)
    گزینه ۱ D:
    من عکس پیدا نکردم واسه همون (((:
    اونی که نوشتین تصویر داخل پارانتز باید لینک میبود؟! یا نه؟! D:
    پاسخ:
    :)


    .
    .
    خب من چیزی نگم:/
    خب باید بگم که الان فهمیدم منظورتون از تصویر، تصویر بالای پسته D: چرا من اینقد گیج میزنم؟! ((:
    پاسخ:
    بله بله متوجه شدیم..:)
    گیج چیه نگین این حرف رو!...منو ندیدین چه سوتی های دادم..:/ درجریانند بعضی دوستان
    متن خوب عکس خوب حس خوب :))
    پاسخ:
    خداروشکر ^◡^
    درطنزنویسی برای شرکت در این مسابقه موفق باشی:)
    پاسخ:
    آااای باز استرس گرفتمಠ_ಠ
    ولی مرسی ممنون تشکر
  • الیــــ ــــوت
  • مهربونی از خودتونه نگار خانم! ولی من جدی گفتما! حالا خودمم هنوز یک کلمه ننوشتم :))

    بله، بله، دیدیم اونجا شاهکارها کردید :))
    آقا، از هرچی میزنین منم دو تا میخوام :)

    کجایین که بارون میاد؟! به اینجا فقط گرد و خاکش رسید :(

    *یعنی به روتون نیارم که اون مسابقه اسمش «نمک شو» هست نه «نمکی شو» ؟! :))
    پاسخ:
    تخلف نیست یعنی ؟[ اطراف رو ببیند کسی نشنونه چی گفتیم]
    عه عاااقا شما هم ننوشتیدکه !! خب بابا...حله برادر...

    .
    .
    دوتا!؟ حالا چون شمایی سه تا میارم اصن..:/
    .
    .
    تهران ...
    .
    .
    +یعنی من واقعا مخلصتون برم که به رونیاوردین..
    صرفا جهت شفاف سازی و اثبات بی گناهی : انصافا موقع نوشتن نمکی شو..شک کردم و گفتم اشتباه..
    بعد گفتم دیگه تاب ِ استرس ندارم برم وبلاگ سناتور به همین روی (اعهمم_تک سرفه) همین رو نوشتم..! حق مطلب ادا شد دیگه..عه:/
  • פـریـر بانو
  • تابستونمون پاییزی شده. این بارون داره دیوونه ام می کنه...وای باران باران...

    :: انرژیتو دوس دارم بغل کنم. همیشه با خودت داشته باشش. خب؟ :*

    :: اقا منم عینهو آن حیوان خوشگل گیر کرده بودم تو گل که چی بنویسم! بالاخره یه چیزی نوشتم فرستادم نمی دونم خوب شده یا نه! ای خدا :| :)) موفق باشی خواهرجان :))
    پاسخ:
    یعنی تمام تصورات ِ بدم از تابستون رو همین بارون پاییزی خوبش کرد(میگم پاییزی چون اصلا متعلق به اونه ..:))

     خودت بیا بغلم  ♥‿♥ ...فدای تو حریر مهربونم...تمام تلاااشم رو میکنم ◠‿◠

    من رسما دیگه تو گل غرق شدم:/  عاااق مخلصت برم که فرستادی :)
    مووفق باشی یه عااالمه عزیزدل خواهر:)

  • 🍁 غزاله زند
  • وای گُل گفتی...
    اینجا صدای بارون هم دل میبره،مگه میشه نرفت زیرش؟!!!!! 😊
    پاسخ:
    دل و دین ما ربود ♥‿♥
    سلام
    چی شده گله روبه رشد رشده!
    پاسخ:
    بله بله خداروشکر:)
  • آقای سر به هوا
  • الان اینجا بارون نمیاد
    کی پاسخگو؟؟؟
    پاسخ:
    ابرهای شهر خودتون و موقعیت جوی..:)

    .
    .
    همیشه که نباید مسئولین پاسخگو باشن والاع:/
  • فروردین دخت
  • اینجا که بارون نمیاد! ...خوشبحالتون بارون دارین!
    هپی مپی باشی :دی
    پاسخ:
    اینجا هم دیگه نمیاد:/
     همچنین عزیزم:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">