گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

بار از دوش برداشته ام...

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

PHOTO: BY GOLNEGAR(حالا انگارچی هست!:/)

یک عدد گُل نگار باری از دوش برداشته هستم..!:)

هوووف بالاخره این متن نمک شو نوشتم...! (سوج به دل ننوشته ها:/جنبه ندارم میبنید:!)

یعنی تو عمرم انقدر به خودم استرس وارد نکرده بودم:/

اینم مثل بقیه مسابقاتی که تو عمرم شرکت کردم از جهت ایجاد یه خاطره خوش وارد شدم:)(جمله بندی (0-0)

راستی این صدای بارون زیر رو هم بشنوید

از بارون ِ دیشب ضبط کردم برای شما...آخرش هم تندی یه سلام کردم..اونم مجبورا میشنوید:/

صدای بارون

یعنی انقدر که جیغ مرگ میشی از بارون 

وقتی تابستون بباره که دیگه میمیری :)

+بعدا نوشت....الاان بگم که الان به شدت داره بارون میاااد:) آخ جان جان..! جای همتون رو خالی میکنم..:)

  • ۹۶/۰۴/۲۲
  • گُل نِگار

نظرات (۱۲)

ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشین😊
خوب که ابهام زدایی کردی‌ نوشتی صدای بارون! D:
+ قاموسن صدای بارون بود اون؟! (((:
پاسخ:
نه عاقا بارون چیه! صدای شیر اب ِ!:/
امشب هم باز ضبط کردم😌
سلااامم:))
خسته نباشی،به دستت وبعداًبه خودت خسته نباشیدوخداقوت
عرض میکنم:)

عافیت باشه:)

به به،صدای بارون توتابستون روشنیدم
وبهترش،صدای زیباتوآخرصدای بارون شنیدم
جذابتربود:)
پاسخ:
ممنون علی اقای فول انرژی:)
.
.
.
خداوکیلی؟🙈مرسیو💛
خوش به حالت گل نگار جان.
من به شدت دیوونه ی بارونم :)

وقتی دعا در زیر باران مستجاب است

دیگر چه کاری بهتر از آن زیرِ باران؟!
دعام کنیا! :)

+تو مسابقه موفق باشی ؛)
پاسخ:
جای تو خالی حواجونم💗
.

عزیزدلم.. جشم حتما..شماهم دعام کن؛)
همین الان هم داره میباره دعات کردم😍
.
.+ممنون عزیزدلم

صدای بارونو دوس داشتم :)

ممنونم :)
پاسخ:
فدایت هستم💖
عزیزم! عکساتو خیلی دوست دارم! :)
واقعنی می گم گلی! :)))
پاسخ:
قربون تو از این همه لطف😍
  • علیـ ــر ضــا
  • الان بارید 😐😐 وحشی بود ✔ نرسیدیم
    پاسخ:
    ابرها هم دیگه اعصاب ندارن:/
    بارون وحشی:/
    وییییییییییی من جز وییییییییی هیچی نمیتونم بگم اصلااااا^_______^
    دلم واسه بارون تنگ شده گل نگار
    پاسخ:
     خدای مهربون ، از ابرهای بارون زای ما بفرس به آسمون بالای سر اربیت جان :))
  • 🍁 غزاله زند
  • بارون و حسِ لطیفش ♡´・ᴗ・`♡
    حتما موفق میشی ;)
    پاسخ:
    ^_^
    ممنون غزاله جونم :)
  • الیــــ ــــوت
  • به خدا نگید این عکس جدیده! علاقه ای به شنیدن حقیقت ندارم! حتی اگه حدیده هم بگید نیست خواهشا :)
    اون ژاکته؟! تو این گرما آخه؟!

    من هنوز یه کلمه هم ننوشتم! خو چرا استرس میدین الان یه کم استرس گرفتم :(
    پاسخ:
    آروم آروم مستر الیوت چیزی نیس!:)
    خوشبختانه این عکس بهاریه..یعنی متعلق به بهار..ولی چون دقیقا مثل حال ِ دیروز بود گذاشتم...
    اون ژاکت هم قیافه اش غلط اندازه :)) اونقدرا گرم نیست عااااقااا..یعنی میخوام بگم اگه دیروز هم میپوشیدم میتونست خیلی عجیب نباشه:/
    ..
    .
    عجله کنید عجله..! این دیگه تمدید شده استا:)) :دی
    دنبالم کنید دنبال بشید ممنون
    پاسخ:
    دنیال شدید:)
    چندم شدی حالا؟
    پاسخ:
    هنوز حتی مطالب منتشر نشدن:/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">