گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

محرومیت ِ فصلی :)

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ق.ظ

امسال خودم  رو از رفتن به نمایشگاه کتاب محروم کردم!

تنها خودم  نه..!

بلکه کتاب های انبوهی در قفسه که با نگاهشان التماس میکردند!نرو..فعلا ما رو دریاب...خنده

خب راستش خیییییییییییییلی برام سخت بود...

برای منی که هر هفته وقتی میومدم تهران لااقل با دوسه کتاب جدید ، قفسه رو پر میکردم...!

اما پا گذاشتم رو این هوس ِ خوشمزه D: و کتابهایی که تو این مدت خریدم و نتوستم بخونم ! مطالعه میکنم...!

برای هرکدوم هم جایزه گذاشتم...مثلا اگه فلان کتاب رو تموم کردم[ودرست حسابی تموم کردم ، با خلاصه نویسی و جویدنش ]

یه کتاب هدیه بگیرم ...

انگاری از اون کتاب وبخاطر همون کتاب که خوندم میتونم به خودم جایزه بدم:)

[اینطوری نقش رفیق بودن کتاب رو بیشتر القا میکنم:)]

خب شما بگید رفتین نمایشگاه؟ چ کتاب هایی خریدین؟

  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • گُل نِگار

نظرات (۹)

توی این دوره که همه کتاب ها آنلاین در دسترس هستند دیگه نیازی به نمایشگاه رفتن نیست. من که همه کتاب های مورد نیازم رو دانلود میکنم و میخونم.
پاسخ:
اما من با وجود این همه ابزار...فضای پر از کتاب نمایشگاه کتاب رو خیلی دوست دارم..وحضور آدمهایی که مشتاق کتاب هستن حتی اگه نخونن!
خیلی دوست داشتم برم اما نشد :(
پاسخ:
:) ما نیز
نه نرفتیم هنوز! :)
پاسخ:
رفتید بعدش!؟ هنوز نرفته بودین تو این تاریخ!
من هم امسال نمایشگاه نرفتم...
پاسخ:
:)

من این هفته رفتم تهران ولی کار داشتم وقت نکردم برم نمایشگاه کتاب :)
پاسخ:
:) تعداد ِ نرفته ها وبه عبارتی محرومان زیاد بوده گویا!
عرضم به خدمت گل‌نگارجان
نح!
روزی که دانشگاه میخواست ببره، اومدم خونه :)
علاوه بر این دوست دارم لای کتابا غرق شم نه بین ادما :|
ذوق دونه‌دونه خریدن از شهرکتابای مختلف رو بیشتر دوست میدارم.
پاسخ:
چ جالب:)
به شخصه غرق شدن هر دو مدلش رو دوست دارم:)
شما خودت خودت رو محروم کردی اما من دست خودم نبود که نرفتم خیلی هم از شرایط دلخور شدم.
پاسخ:
امیدوارم این شرایط برای سالهای بعد از بین بره ...


ماهم نرفتیم:|
پاسخ:
:) شما هم
نه دیگه :)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">