گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

سلام ِ من رو میشنوید...

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۸ ب.ظ

تصمیم گرفتم برگردم..

با یک سری حجم از افکار تغییر کرده

و گل نگار که در دامن اتفاقات روزمره و گاها هیجانی ، غرق شده.

اما راضی است.

سلام ِ من رو میشنوید از تهران و هوای گرم اتاقم.فریاد

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • گُل نِگار

نظرات (۷)

  • یه بنده خدا
  • که اینطوووووووووووووور !
    پاسخ:
    :-)
    تو این هفته شما میشی سومین بلاگری که دنبالش میکردم و حالا بعد حدود یه سال برگشته!ـ
    شگفتااا!!
    پاسخ:
    آیا پند نمی گیرید!:))
    =)))))) وای نمیدونی چقد خوشحال شدم اومدم تو پنلم و دیدم ستاره ت روشن شده!!!
    پاسخ:
    ممنون عزیزدل...
    یه اعتراف وبلاگت از اون وب هایی بودم که یواشکی میومدم و میخوندم:)
    سلام.. خوش اومدی.
    البته با این عنوان من منتظر فایل صوتی بودم. :)
    پاسخ:
    سلام هلما جان ممنون...
    :دی
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • سلااااااااام
    پاسخ:
    به روی ماهت
    منتظریم. :دی
    پاسخ:
    ^-^
  • اسمارتیز :)
  • بیش از 40 روز از این پست گذشته ها :)))
    نمیخواید بنویسید هنوز؟ (:
    پاسخ:
    آمدیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">