گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+بیب بیب!سلام..!

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ

سَلـامـ!خیلی سریع و واضح برَم سَرِ اصلِ مَطلَب:

وِبلاگ عزیز ,گل نِگار,

بـه تـاریخِ 6,اردیبهشت,95

تاسیس گَردید!

------------

اینجآ خودم می نویسم..!

بدون دروغ

بدون اغراق

بدون اضافه گویی

--------------

+در ضمن نه اسمم گُل نه نِگار..!

این نگار درذهنم معنای دیگر داشت:)

--------------

اولین سنجاق رومزرگی.!

هوا خیلی خیلی گرمه:|

----------------

  • ۹۵/۰۲/۰۶
  • گُل نِگار

نظرات (۴)

موفق باشی ...
پاسخ:
+
ممنون..همچنین..!
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی زیبا بود هر چه دورتر میشوم نزدیک میشوی ...
    پاسخ:
    +
    دستِ نویسنده اش درد نکند..
    که متاسفانه نمیدانم کیست؟
    تبریک میگم تولد وبلاگتونو :)
    پاسخ:
    +
    ممنون از تبریکتون:)
    سلام . لحظاتی میهمان شما بودم بسیار لذت بردم

    ممنونم که به دیدنم اومدید .

    از حضورتان و کامنت زیبایتان دلم گرم شد

    سپاسگزارتان هستم
    پاسخ:
    +
    سلام..!
    صاحبخونه اید شما..!
    خواهش میکنم عزیزم..!
    دلتان همیشه پر امید..