گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+مورد مورد..شیرین شیرین

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

حدود ِ نیم ساعت ِ پیش، یه مکالمه ی مادر و دختری شیرین و دلچسب تو آشپزخونه...من رو از حالت پیتر ون هوتن نجات داد :)

+ عروس و دومادهایی که هفته پیش عروسیشون بود ، امشب اینجان ^-^

+دسته جمعی نشستیم فیلم عروسی رو دیدیم..._یعنی اون فیلم و عکس هایی که من گرفتم_ و انقدر با پسرعمه جان و همسرشان گفتیم و خندیدیم که نگو!

+پدربزرگ هم با عینک ِ آفتابی وجوب الچشم (اووپس)،_بخاطر عمل _  وارد جمعمون شد و هر ازگاهی حرف های بزرگانه  بانمکی میزد..که ما چهارتا دست بر دهان ،بله بله تایید میکردیم..:))

+بین حرف هایی که با مامان بود اون قسمتی که من گزیده کتاب هایی که خوندم و دوست داشتم بلند بلند گفتم و یسری کتاب و شخصیت ها رو معرفی کردم خیلی چسبید..!^_^

+دیشب هم به دعوت ِ من ، پدر و دختری رفتیم پیتزا گرفتیم برای اهل خانه...:) (خب خیلی مسخره است اگه بگم من از همه بیشتر نوش جان کردم :/)

_ مخلصتون برم...برم پیش عروس و دومااادمون..:)

  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • گُل نِگار

نظرات (۱۲)

  • الیــــ ــــوت
  • خوش بگذرد!
    از قرائن برداشت میشه اون پست سلفیه مربوط به همین عروسیه! آره؟!

    پست قبلی:
    خانوم اجازه، ما فقط فیلمشو دیدیم. خوشمون نیومد ولی (نزنید ما رو حالا!)
    پاسخ:
    ممنان...D;
    بله کاملا درسته..قانون جذب اصلا یهو جذبشون کرد اینجا!
    .
    .
    خب راستش من خودم اول کتابش رو خوندم  و تقریبا خوشم اومد و اما تو سطح بندی موردعلاقه هام اون بالا بالاها نیس..

    .پسرگلم چرا بزنم حالا :/(معلم مهربان:))
    سلاامم:)))
    وای،چه‌دخترنازیه
    من،عاشق‌بچه‌هام
    اونم‌دخترش‌وشیرین
    زبونیاش:))
    به‌به،فیلم‌عروسی
    وطرزرقص‌اقایان
    جالبه
    من‌فیلم‌عروسی‌داییم
    روسرش‌قررفتم،که
    من‌بدرقصیده‌بودم
    رقص‌خودمووداداشمو
    زیباکردم،یه‌موسیقی
    هم‌گذاشتم‌داخلش
    که‌به‌رقصمون‌جلوه
    بده،دایی‌هم‌بدنگاهم‌میکرد
    من‌ازروی‌لب‌تاب‌تونمایشگرچندین‌اینچی‌خونمون‌نمایش‌دادم‌واون‌فیلم‌هنوزتو
    ارشیوخونه‌داییمه:)
    پاسخ:
    دختر قند عسل ^_^
    :)))
    علی اقا چرا عمودی تایپ میکنی...حقیقتا سخته خوندنش!:_/
    سلاامم:)))
    وای،چه‌دخترنازیه
    من،عاشق‌بچه‌هام
    اونم‌دخترش‌وشیرین
    زبونیاش:))
    به‌به،فیلم‌عروسی
    وطرزرقص‌اقایان
    جالبه
    من‌فیلم‌عروسی‌داییم
    روسرش‌قررفتم،که
    من‌بدرقصیده‌بودم
    رقص‌خودمووداداشمو
    زیباکردم،یه‌موسیقی
    هم‌گذاشتم‌داخلش
    که‌به‌رقصمون‌جلوه
    بده،دایی‌هم‌بدنگاهم‌میکرد
    من‌ازروی‌لب‌تاب‌تونمایشگرچندین‌اینچی‌خونمون‌نمایش‌دادم‌واون‌فیلم‌هنوزتو
    ارشیوخونه‌داییمه:)
    اگه با این اتفاقا هنوز تو حالت پیتر ونی بودی! به سلامتت شک می کردم! :/

    همیشه به شادی گلی! :)
    پاسخ:
    آره والا خودم هم ایضا...
    همچنین نیلی جون ^-^
    خوش تر بگذره!: )
    پاسخ:
    ممنون حوا خانم مشهدی جان :)
  • خانمِ میم
  • من خیلی از دعوت کردن عروس و دامادایی که تازه ازدواج کردن خوشم میاد
    پاسخ:
    لذت بخشه...ذوقی که خودشون دارن ^-^
  • آقای سر به هوا
  • همیشه همینجوری شاد باشید
    پاسخ:
    همچنین:)
    :)
    عروووووووسی 9ام به بعد یعنی هفت شبانه روز عروسی پسرعمه جان ماست :)

    ای جان دلم منم بابابزرگ میخوااام..
    پاگشا میگن به این مهمونیا درسته؟؟
    پاسخ:
    آخی بسلامتی...حتما با آداب و رسم های خوشگل سنتی که هفت شبانه روز؟؟
    کلی خوش بگذره...^-^
    .
    .
    وای خواهری سوال سختی پرسیدی..من انقدر تو این مراسم های بعد عقد و عروسی قاطی میکنم که نگووو[شرمندگی :(]
    من که با نامحرم های فامیل بگو بخند نمی کنم
    چون نامحرمند
    پاسخ:
    ^_^
  • الیــــ ــــوت
  • میبینم که فردا هم نوبت متن ـتونه :))
    چقدر استرس دارین از 1 تا 10 ؟ :))
    پاسخ:
    ما که کل زندگیمون رو باختیم برادر..اینم روش D;

    انقدر همه حرفه ای نقد میکنن که ..نمیشه که بابا...:/
  • پـــــر ی
  • وای از عروسی و فیلمش نگو که حالم بد میشه
    از بس که خونواده منم فیلم عروسی رو دیدن
    پاسخ:
    وای پری فشارم افتاده بود یعنی پای کامپیوتر:(

    روزهای خوشی در پیش داشته باشید.
    پاسخ:
    سپاس..همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">