گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

سندروم دو وبلاگی و راه درمان

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۱ ق.ظ

من میخوام یه چیزی بگم روم نمیشه!خنده

ی سوال

اینجا کسی هست دو وبلاگه باشه!؟ یعنی دوتا وبلاگ رو مدیریت کنه!

یا هستین جز کسانی  که از اول وبلاگ نویسی اتون رو جای دیگه شروع کنید -_- مثلا آدرس دیگه

هستین؟

نقض قوانین نیست؟

دل ِ وبلاگ نمیشکنه؟؟

نمیدونم تصمیم نهاییمو بگم یا نه

ولی خب لا به لای نوشته ها معلومه

یک: یه وبلاگ مخفی دارم که اتفاقا زودتر از گل نگار تاسیس شده بود ![94]

دو: فکر مدیریت دوتا وبلاگ [که زیاد دوست ندارم]

سه: یکی کردن وبلاگ ها!

چهارمی خیلی دیگه بازه: ایجاد یه وبلاگ نو و جدید !

+ پیشاپش از راهنمایی ها و تجربیاتتون ممنونم:)

  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • گُل نِگار

نظرات (۹)

سلام

الان میخواهید چیکار کنید؟!!!

برخی بیانی ها چند تا دارن و مدیریتش میکنند شما هم می تونی!!!
پاسخ:
ممنون آقا وحید..
گفتم یه وبلاگ ترکیبی از جفتشون:)
  • علیــ ـرضا
  • سندرم وبلاگی گرفتی 😂😂
    خب یدونه باشه بهتره
    پاسخ:
    تصمیم همین شد
    :))
    پاسخ:
    :)
    دوتاش رو یکی کن خودت رو راحت کن :)
    پاسخ:
    همین کار رو کردم :)
    ممنون از نظرت هلما بانو
    3
    پاسخ:
    مختصر ومفید
    من یه مدت چن تا وبلاگ داشتم ولی خب مدیریتشون سخته همزمان مگر این که برای هر کدوم موضوع خاصی در نظر گرفته باشی؛ یعنی هر کدوم هدف مخصوص به خودش رو دنبال بکنه!
    پاسخ:
    کاملا موافقم
    هرجا که حس بهتری بهت میده همون رو بچسب و ادامه بده یا شروع کن.
    من بارها از نو شروع کردم و هربار بیشتر تجربه کسب کردم نه فقط توی این زمینه توی هر زمینه ای :)))) از نو شروع کردن خیلی جرات میخواد.
    پاسخ:
    اخه من چقدر وچند بار بگمنظرهات همیشه عالیه ودوست دارم:)
    این بچه چه قده گوگولیه ^^
    پاسخ:
    خیلی
    دو تا وبلاگ داشتن نه تنها بد نیست بلکه خیلی هم خوبه. یکیش می‌تونه شبیه اتاق شخصی باشه، یکیش شبیه پذیرائی برای مهمونا.
    پاسخ:
    D:خیییلی خوبه پس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">