گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

پاییزم انگار از موندن پشیمونه...

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۱ ب.ظ

هر میوه ای میتونه برات یادآور فصل ، اتفاق ، خاطره یا حتی شخص خاصی باشه! مثلا وقتی اسم گوجه سبز میاد یاد گوجه سبزایی میافتم که نصف شب وقتی با مهدیه تو اتاق کوچیکش بیدار بودیم تا سحر میخوردیم.از شب های کوتاه تابستون.

وقتی که اسم نارنگی بیاد  یادآور خاطرات مدرسه ابتدایی امه !

با نارنگی هایی که مامان تو کوله پشتی ام میذاشت و زنگ تفریح میخوردیم!

یا هر وقت سیب میبینم یاد سیب های زرد خونه مامان بزرگ میافتم که هر وقت مهمونا برای عید دیدنی میومدن!

پایه ثابت پذیرایی بود.هروفت هم تموم میشد باید میرفتی اتاقی که توی آشپزخونه بود اونجا از توی جعبه پر از سیب زرد سیب برداری.

انار... بیشترین تصویر یا خاطره ای که ازش به ذهنم میاد.

زمستون های سرد بچگی هاست که مامان و بابا انار ها رو با ذوق دون دون میکردن

و یکم گل پر میرختن روش بعد میذاشتن یخچال ودست آخر دورهمی میخوردیم . طعمش هنوزهم که هنوز حس میشه.حتی حس همون لحظه ها .

انار کال تصویر بالا کجاست؟

روستایی در گیلان.مرداد97.

این آهنگ رو خیلی دوست دارم. پیشنهاد میکنم به عنوان خداحافظی پاییز بشنوید:) بشنوید.

یلداتون مبارک.

دلم برای فصل محبوبم تنگ میشه.ممنون پاییز که مثل همیشه خوب بودی و من بیشتر از همیشه دوستت دارم:)

در ادامه چند تا عکس پاییزی گل نگار :)

[موقعیت تصویر:خوابگاه-دورهمی شبانه]

[موقعیت تصویر: یکی از خیابان های شهر دانشگاهی]

  • ۹۷/۰۹/۳۰
  • گُل نِگار

نظرات (۴)

  • آسـوکـآ آآ
  • چه عکس قشنگی
    منم دلم براش تنگ میشه.
    از شدت ناراحتی امروز از خونه بیرون نرفتم و هی پنجره رو باز می کنم و هواشو میفرستم نو ریه هام و میگم کاش امروز یه سال طول بکشه...
    پاسخ:
    چرا پاییز اینقدر زود میگذرع؟؟
  • یه بنده خدا
  • نارنگی خوبه
    پاسخ:
    آری
    پاییز امسال رو اصلا نفهمیدم!خیلی زودتر پیش چشمم تموم شد...!
    چقده این عکس اخر دل ادمو میبره! =))))
    پاسخ:
    دقیقا حسی که من دارم.
    قابلتو نداره عزیز
  • نازنین ♡
  • اهنگ جذابی بود :)
    پاسخ:
    خیلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">