گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+سفری سخت و ترسناک تر از ترافیک nساعته شمال:)

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

دقیقا از زمانی که تصمیم به نوشتن کردم انگار دیگه حوصله نوشتنم رفت و البته که فرصت نوشتن کمتر شد..!

اما همون معدود نوشته هایی که قبلا به نگارش در اومدن مربوط به زمان سخت کاری بود که بنده با کمال آرامش..!بی اهمیت گذراندم..!

از یه زمانی تصمیم گرفتم خودم رو بشناسم..!

یعنی وقتی مقابل اسمم یک مساوی قرار بدم که خودم را تعریف کنم..!کلی جمله و ویژگی به ذهنم برسد نه اینکه مات بمانم..!

اصلا شاید برای شما یا خیلی از شما جالب یا عجیب باشد

که گاهی یک نفر به خوبی خوب خودش را نشناسد..!

اما من اینگونه بودم و شاید هنوز هم هستم..!

خواستم قدمی برای زندگی ام بردارم !خواستم کاری برای خودم کنم..!

خواستم مهمانی با سلیقه خودم برگزار کنم..!

و پیش نیاز همه ی اینا و بیشتر از اینها..یک چیز بود..!

(خویشتن شناسی)..!

همین شد که خیلی از تصمیم هایم با هراس و تردید همراه شدند..!

اما تصمیم جدی تر گرفتم..! سفر به درون خودم..!

آغاز این سفر و ادامه اش و پایان بی انتهایش..! پر از سختی است..!

مثلا وقتی خودت را کشف میکنی..!

ممکن است با تفاوت هایی روبه رو شوی..!

از درونت و فضای تحمیلی بیرون..!

ممکن است از تصمیم ها و آینده ات که بگویی !

فقط صدای خنده دیگران را بشنوی و نگاه بی تفاوت شان..!

ممکن است قدم های اول را که برای "خودَت" برداری تنها باشی و بی هیچ حمایتی..! و پراز ترس و شک..!

خوبی این سفر میدانی چیست !

این که موفقیت تو را تضمین خواهد کرد..!دقت کنید تضمین..!

چون که تو را جایی می برد..!جایی میرساند که "خودت" دوست داری! و از بودن در ان لذت می بری..!

رنج سفر به این درون زیاده اما مطمئنم که می ارزه..!

به عقیده من سخت ترین مرحله اش هم قدمهای اولشه..!بعد مرحله سخت تر ادامه راه [ترتیب صفات "تر و ترین" :)]


+بهم حق بدین که برای من که نوشتن سخت بوده..! و کلی توقف داشتم..!همین اولاش هم بد باشه خوبه:)

+اُپِن کآمنت گذاشتم:)

  • ۹۵/۰۵/۰۱
  • گُل نِگار

نظرات (۳)

حقیقت اینه خودشناسی مقدمه هستی شناسی...
پاسخ:
بله کاملا درسته..!

  • دخترمهتاب ...
  • ابتدا خودشناسی بعد دگر شناسی صورت میگیره
    پاسخ:
    :)
    بـــله
    اول خود نگری بعد خود شناسی ... این درستشه والا ...
    موفق باشی ... خوب نوشتی ...
    پاسخ:
    :)
    تو هم موفق باشی دختریم جان..!:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">