گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ دلداده شمعدونی شدم..!

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

بعد برگشت از اون آژانس بانوان و حس ِ رقابتی وحشتناکی که همه سعی درانکارش داشتن..! و عدم تطابق شرایط من :) با اونا!

تو هوای گرم تابستونی و با دهن روزه_هفته پیش_ بی انرژی و کسل اومدیم بیرون..!

رفتیم جلوی گل فروشی..مامان این شمعدونی رو گرفت و  از فروشنده خوش برخورد مهربون هم کلی انرژی گرفتم..!

بعد ازاون هر روز با ایشون عکس میگیرم..!وهر روز بیشتر دوستش دارم...هنوز اسمی براش انتخاب نکردم اما..!:) فکر کنم گل نگار باشه:) خوبه!

photo:golnegar

  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • گُل نِگار

نظرات (۸)

ان شاءالله موفق و پر انرژی باشید
پاسخ:
وهمچنین ان شالله:)
  • اسمارتیز :)
  • من گل‌هامو(البته به جز کاکتوسام :دی) بوس میکنم:)) دی:
    گل نگار رو از طرف من ببوسین(((:
    پاسخ:
    الهی...من درد ودل هامو بهشون میگم و چشمک زنان لبخد میزنم:) وای اسمارتیز جون خیلی حس قشنگیه..
    ولی بوسشون نکردم تا بحال...
    چشم^_^
    ^_^
    به به
    کی میتونه عاشق شمعدونیا نشه؟!
    پاسخ:
    خیلی عشقن:)
  • آقای سر به هوا
  • گل زیاد جالب نیست برام

    ولی این گل قشنگیه
    پاسخ:
    عه چرا؟
    ان شالله که جالب بشه براتون..
    ممنون لطف دارین..
  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • من عاشق این گلتون شدمم خیلی خوشکله والا
    خیلی نازه ولی حیف این نزدیکانیست که بهش
    عطربپاشم بوی خوش بده:)
    پاسخ:
    تشکر تشکر:)
    چه عطری دوست دارین من از اینجا بپاشم؟؟:)
    *ـــ*
    تو خونه ی ما کلی گل نگار شمعدنی طور هست دی: دی:
    مبارکه :)
    پاسخ:
    تو چقدر عشقی..زود برگردی دست پر :)
  • الیــــ ــــوت
  • درددل میکنید با گل؟! خوبه خوبه! ما هم با لپتاپ خیلی درددل میکنیم! درددل که نه بیشتر خشونت آمیزه :)
    +قشنگه. اسم گل‌قرمزی هم خوبه ها :)
    پاسخ:
    با لپ تاپ و این ابزارها غیراز خشونت نمیشه دردودل کرد..!آخه احساس ندارن که:/..
    +اتفاقا تو فکرم بود...
    گل نگار گل قرمزی:) این گل نگار رو حتما باید باشه:))
  • نویسه های یک پسرایرانی:))
  • .عطرچوب گل قرمز
    یاعطرکل محمدی
    خیلی خوشبوش میکنند:)
    پاسخ:
    خیلی خیلی مرسی^-^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">