گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

+ سلفی ننداخته حواس پرت

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ

آدم چقدر میتونه حواس پرت باشه!

دوساعت تو گرمای تابستون ، بالاجبار ، با کلی سیخ و گیره ،بره زیر اون کلاه سشواری داغان،

موهاش هم  هی حالت نگیره ،

هی درجه اش بالاتر بره! گوش و گوشواره اش  و فرق سرش داااغ کنه!،

بخاطر دیر حالت گرفتن یه ساعت دیر به مراسم برسه! 

و ...و...یدونه عکس سلفی یا اصلا عاقا غیر سلفی واسه دلخوشی اول بار موفرفری بودنش نگیره!!

 

(قضیه مربوط به هفته پیش ِ، یهویی یادم افتاد دوباره اعصابم خرد شدD; ;/)

-------------------------------------------------------------------------------------

+ خُب آدمه دیگه، یه روزهایی هم اعصاب نداره:/

+ به همراه مـَهی (قُلم را میگویم) برنامه ای ریختم بسیار همه جور پسند..! میام توضیح میدم خدمتتون ^_^

+مخلصتون برم...!

.

.

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • گُل نِگار

همینجوری

نظرات (۹)

  • آقای سر به هوا
  • ما هیچ نفهمیدیم
    پاسخ:
    0-0
     بفرمایید شفاف سازی کنم:)
    این،منویاداون‌وقت‌میوفته
    که‌قراربودازتولدداداشم‌عکس بگیرم،تاقبل‌کیک‌خوردن
    حواسم‌توکاردیگه‌ای‌بودتا
    کیک‌خورده‌شدوگفتم‌عکس
    نگرفتم‌وازمهمونهاکلی‌فحش خوردم:(


    بهتون‌‌خوش‌بگذره:))

    مخلصتون برم‌نه
    مخلصتون‌بشم‌اری
    پاسخ:
    عه آخی...!
    ولی یه فرق داشت..! من سر این موضوع رنجی کشیدم که مپرس! ولی محتملا شما دچار این رنج نشدین^_^

    ممنون خوش گذشت خیلی
    .
    .
    بعله عاقا! ولی طرفدار استاد ملکی میفرمایید مخلصتون برم نه بشم...
    حتما موهات خیلی نرمه! :)
    پاسخ:
    آره ^_^
    واسه اولین بار تو عمرم فرفری شدم :)
  • بهارنارنج :)
  • :))منم موهام صاف اما به شدت زود حالت میگیره واسه عروسی دخترخالم فک کنم نیم ساعته همشونو فر زد ..تازه من نزدیک یه متر مو دارم:))
    پاسخ:
    خوبه که زود حالت بگیره..یعنی این رفت و برگشت زیر اون کلاه که اخرش هم بی نتیجه میمونه شکست بزرگیه:/
    آخی...خدازیادترش کنه D: ماشالله
  • ماهی کوچولو
  • منم این مشکل رو دارم :)) فر کردن شون ساعتها زمان میبره و نهایت 4 یا 5 ساعت می مونه :||||||||||
    پاسخ:
    دقیقا به همین شدت :|||||||||||||
    همدرد عزیز خوشوقتم:)
  • الیــــ ــــوت
  • :))))))))))))))))))))))))))))
    اینکه اینقدر عمق فاجعه عمیق بوده که بعد یک هفته یادتون اومده و با این عصبانیت تو وبلاگ نوشتین برام جالبه :))

    البته یادمون باشه، خداوند سلفی‌گیران را دوست ندارد :)
    پاسخ:
    واقعااااا عمیق بود..! آخه اون شب من از هر کسی با هر زاویه و پوزیشن عکس گرفتم ولی خودم :/

    وَالله من به غیر سلفی بیشتر راضی بودم D;
    متن شما مطالعه شد
    پاسخ:
    متن ها به ترتیب گروه ها قرار داده میشه...
    متن من هنوز منتشر نشده :/
  • پـــــر ی
  • اهههه چقد ضدحاله
    می فهمم قشنگ
    منم یه همچین اتفاقی واسم افتاد
    پاسخ:
    - _ -
    عذابِ عذاب :/
    الهی ^______^
    موهامو بدم بهت تا سلفی بگیری گل نگار؟!:دی
    پاسخ:
    قربون مهربونیت آخه..:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">