گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

استحمام مغز(بازی کتاب:))

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

.

.

.

این یه چالش (اصلاحیه: بازی :/)بدون محدودیت زمانی بود در وبلاگ جناب هولدن کالفید..!

و اما کتاب ها:

پایین سمت راست: هدیه مربوط به دوران دانشجویی است:)

دوهفته یکبار و در صورت جوزدگی هفته ای چندبار میرفتیم کتابفروشی و برای همدیگه کتاب میخریدیم..درهمه سبک:)

کلی تو اون کتابفروشی خاطره داریم :) (از هدیه انگشتر زهرا، تا  انگشتر من و بحث هایی که اونجا با فروشنگان راجع به کتاب ها میکردیم ، و و..)

پایین سمت چپ: هدیه تولد از یک یار دبیرستانی..! ایشون وقتی رفتن کتاب فروشی راجع به شخصیت بنده گفتن

و از آقای کتاب فروش درخواست کردن درخور شخصیت من کتاب بدن..

ایشون هم اتللو و مکبث رو پیشنهاد کردن:/ حالا بماند که شخصیتم رو چه جوری توصیف میکردن !:×

بالا سمت چپ: هدیه روز تولد از آن دیگر یار دبیرستانی.

بالاسمت راست:  یه کتاب اونم از هنرمندی مثل جناب فیض به خودم هدیه دادم و کیف کردم..:)

.

.

.

من خودم اصولا هر هدیه ای میگیرم

چه کتاب چه غیر کتاب حتما یه نُتی ،سیاه نوشته ای ، مینوسم و کنارش میذارم ...!

یا همینجوری بی مناسبت برای افراد ، برگه نوشته مختصر و مفیدی میذارم...:)

کلا ارتباطات مکتوب رو  علاوه بر ارتباطات کلامی ،خیلی خیلی دوست دارم!:)

هیچی همین دیگه...D; دعوتید عاقا..همتون..

این سایت :کافه بوک


هیچ وقت پز کتابهایی را که خوانده اید ندهید. به کتابهایی که نخوانده اید ،فکر کنید.


  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • گُل نِگار

نظرات (۱۱)

کتاب به عنوان هدیه چیز فوق العاده ایه.
پاسخ:
بهترین هدیه است :)
کتاب به عنوان هدیه چیز فوق العاده ایه.
دست خطت بس قشنگه! :)

لینک منبع چالشو نمی ذاری تا اگه کسی بخواد بره اونجا؟!

چقدر اون جمله ی آخر به حرف آقای الیوت مربوط بود! :)
پاسخ:
- لطف داری نیلی جون ^-^
_ یادم رفت:× مرسی از یادآوری

_ عه؟دقیقا کدوم حرفشون ؟D;
  • پـــــر ی
  • چه کار باحالی میکردین دوره دانشجویی :)
    پاسخ:
    خیلی لذت بخش بود:)
  • آقای سر به هوا
  • من هیچوقت هدیه ای نگرفتم
    و البته تو این فازها هم نیستم
    باید حس خوبی داشته باشه
    پاسخ:
    خب ورود کنید به این فازها..
    حتی هدیه دادن از هدیه گرفتن لذت بخش تر:)
    یکم دیر نکردین واسه چالش؟! D:
    پاسخ:
    اممم! خب شاعر میفرماید دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن.;)
  • اسمارتیز :)
  • رحمت واسعه :)
    پاسخ:
    ^_^خیلی عالیه
  • هولدن کالفیلد
  • چالش نبود :| بازی بود!
    پاسخ:
    چالش زیرمجموعه بازی است دیگر:/
    [ فرقی نداره بنظر من :×]
  • الیــــ ــــوت
  • چه کتابای قشنگی! چه دست‌خط قشنگی! منم اگه این دست‌خط رو داشتم برای همه یادگاری مینوشتم! دست‌خط منو دیدین؟! ندیدین!
    خلاصه که همه چی خوبه و اینا و ایرادی وارد نیست!
    (قول داده بودم بیام تعریف کنم از این پستتون و «الوعده وفا»!)
    پاسخ:
    _ لطف دارین :) ولی اونقدرها هم خوب نیست!  یعنی دستخط شما دیگه چی میتونه باشه:/
    خلاصه که نشون دادین چقدر خوش قول هستین D;
  • 🍁 غزاله زند
  • کتاب :) من خیلی وقته کتاب هدیه نگرفتم...
    مگه میشه ازش لذت نبرد؟ ;)
    پاسخ:
    اگه نزدیکم بودی یه کتاب ِ پراحساس مثل خودت ، هدیه میکردم :)
    روی این بازی ها و چالش هایی که شرکت میکنی دقت کن =))))
    با جمله اخر پست کاملا موافقم :))
    پاسخ:
    باشه حتما ولی اعتراف میکنم نفهمیدم دقیقا چ جور دقتی و یعنی چی:/
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">