گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

گربه های موشی :/

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ

نزدیکترین فاصله من به این موجود عزیز:/ مربوط ِ به همین تصویرِ!

نزدیکترین فاصله که بدون استرس دقیق نگاهش کردم تا شاید یه ذره بتونم از ترسم نسبت بهش کم کنم ولی نشد! وحتی از اونجایی که دل به دل راه داشت!

زحمت کشیدن و تشریف بردن..همونطور که در تصویر میبنید:/

واقعا خنده داره که بگم از هر حیوانی میترسم و ایشون  در لیست رتبه اول رو کسب کرده( شیر و پلنگ و اینا رو که نمیبنیم !)

یچیز ترسناک تر از همه ی اینها ! این قانون هست که میگه: از هرچی بترسی سرت میاد!

یا قانون دیگری (ضرب المثل نمیشد بگم ینی ؟) که میگه: مار از پونه بدش میاد در خونه اش سبز میشه..! و قانون های که قرابت دارند.:/

مثلا همین چند روز پیش که رفته بودم بیرون.گربه ی محترم درست بغل پایم سبز شد و من در تناقض با اینکه عین خیالم نیست

راهمو کج کردم !بسی بسی ضایع!

حالا از گربه بگذریم میرسیم به موش جان!

که یکبار در شهر قم ، در خیابان (نام نمیبرم که نترسید:)) همین جوری که داشتم میرفتم سمت ِ ایستگاه اتوبوس یک موش به چه هیبتی ! در هیبت یه گربه انصافا:/ از جوی آب بیرون اومد

و اَد اومد از زیر پای من رد شد!

یعنی درست حجم و شکلش را زیر پایم حس کردم!

چشمتون روز بد نبینه! همینجوری پریدم بالا و جیغ جیغ!

از شانس ما هم  طلبه به تعداد کثیــــر پشت سرم بودند:/

بعد آنقدر فشارم پایین امده بود و دستم میلرزید که بچه ها هراسون و البته با خنده [نامردها:/] آب رسوندن و بادم میزدن!

تا وقتی برسیم خوابگاه! بلند بلند به اون موش لعنتی فحش میدادم!!

فقط اونجا بود که یُخوده از گربه ها خوشم اومد ولی گربه ها هم پیش این موش های غول ، موشن!

.

.

خلاصه بگین ببینم عایا کسی هست همچون من باشد!؟ دستش بالا黄色 yellowcollar のデコメ絵文字

  • ۹۶/۰۵/۱۲
  • گُل نِگار

نظرات (۱۰)

  • آقای سر به هوا
  • من از سگ یه مقدار میترسم
    بچه بودم تو روستا زیاد دنبالم کردند نامردها!!!

    ولی از زنبور بیشتر سگ میترسم
    بدجور ازشونـنیش خوردم:/
    پاسخ:
    ترسناک هستن اما دوست داشتنی هم هستن:)
    آخی:))
    .
    .آخ زنبور..--_-- کلا حشرات هم ترسناک اند:/// همه چی ترس داره:|
    اصولا از هر موجود جنبنده‌ی غیرانسانی می‌ترسم!
    حیوونا فقط تو باغ وحش جذابن به نظرم!
    پاسخ:
    :))) دقیقــا...
    باهات موافقم:))
    دورنما دارن فقط:/
    اصولا از هر موجود جنبنده‌ی غیرانسانی می‌ترسم!
    حیوونا فقط تو باغ وحش جذابن به نظرم!
    توکتابخونه ای که درس میخوندم اینقدرگربه تو دست وپامون میچرخید که دیگه بااین موجود نفرت انگیز کناراومدیم تا اخرش باهم خوب وخوش مصالحت امیز زندگی کردیم ...ایشالا برای شماهم عادی بشه ..دی
    پاسخ:
    چ جوری تمرکز میکردین:((
    فکر نکنم ولی سپاس از دعا :))
    گربه به این نازی :)
    یه بار تو کوچه نگاهم بهش افتاد و ابروهاش توجهمو جلب کرد :) رفتم جلوتر فرار کرد نامرد :(
    پاسخ:
     هیچ جوره نتوستم ارتباط برقرار کنم باهاش:/
    ابروهاشD;:))
    میبینی چه خودشیفته و مغرورن ! چپ چپ و با ناز هم نگاه میکنند-- _--
    با گربه مشکل ندارم...
    ولی آبم با موش به هیچ وجه من الوجوه تو یه جوب نمی‌ره! :|
    از همین جا هشدار می‌دم...
    سمتِ من...نیا
    [جیغ زنان و یورتمه کنان پا به فرار می‌گذارد]
    پاسخ:
    عه نیلی چرا:((
    موش :-0 وااای
    از همینجا به تمامی موش های اطراف نیلی !
    نرید سمت ِ گل دخترما وگرنه...!
    [وگرنه من هم جیغ زنان و یورتمه کنان همراه نیلی پا به فرار میگذارم]
    من فوبیای حیوانات دارم :(
    ولی عاشق طوطی و گربه مم :| دریغ از یک تماس و لمس جسمی
    پاسخ:
    :) چ جالب پس تنها نیستم:)
    طوطی و گربه :-0 ..طوطی هم داشتیم و چ قصه هایی که باهاش داشتیم بماند...
    دقیقا! دریغ دریغ:)
    بلی هست، من به شدت و حدت زیادی از گربه می ترسم
    پاسخ:
    خوشوقتم پری :))
    حدت:))
    گربه های یزد رو ندیدین پس :)
    مثلا تو پارک نشستی و داری غذا میخوری، سه چهارتا گربه ی گنده هم چهار طرف رو احاطه کردن و دارن چهارچشمی میپایند!، هیچ ترسی هم از پخ و پیشت ندارن!
    پاسخ:
    خدا صبرتان دهد D:
    بنظرم بخاطر گربه ای بودن نقشه کشورمونِ! :/

    میگم گل نگار حالا که اینقد تفاهم داریم بیا ازدباج کنیم! :دی
    پاسخ:
    DD;
    اصلا اگه بگم قصد ادامه تحصیل دارم خیلی لوس میشه :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">