گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

قَلیه املتی :-0 [هنرمندی ها]

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

یه وقت هایی میزند سرش که حوصله دار غذا درست کند.اپلیکشین تلفن همراه را بازمیکند و به دنبال خفن ترین غذا میگردد تا هنرش را به رخ بکشد!

بعد ساعت ها! در آشپرخانه با کلی بند و بساط ! میماند و نهایتا :

قلیه ماهی را جلوی خانواده میگذارد!

و پدر قهرمان همیشه وقتی با ذوق ازش میپرسی که چطوری شده و فلان و اینا!

در حالی که با غذایش بازی میکند! به گفتن : خوبه ! اکتفا کرده و رو به مامان میگوید حالا نمیشد همون املت درست کنی برامون!!

من :

  • ۹۶/۰۵/۱۳
  • گُل نِگار

نظرات (۱۴)

وای
مردم قشنگ:((
پاسخ:
دور از جون:))
خیلی ضد حاله
پاسخ:
من عادت کردم دیگه :)) ولی واقعا ضد حاله :/
وای بدبجنس!!!!
@_@
پاسخ:
:)) گناه دارم من:))

عزیرم! D:
بیخیال...قلیه ماهی رو عشق است...! D:
چه خوش رنگ و لعاب هم شده! ^_^
کدبانو گل نگار! :)
پاسخ:
قوربونت نیلی مهربون من^_^
اوه این لفظ برای ِ من خیلی زیاد است:|
ظاهرش که خیلی خوبه ،به نظر باطنش هم خوب باشه !لایک! موفق باشی!
پاسخ:
لطف دارین:)
اوم خب باطنش ! ماهی اش خوب طعم نگرفت اما موادش خوب بود .جاتون خالی
به خانوم هنرمند...
پاسخ:
شرمندنمون نکنید
>-<
  • دُچــــ ــــار
  • شما مگه زنه زندگی هستید؟! من فک میکردم فوقش دبیرستانی باشید :))

    +نوش جان
    پاسخ:
    :))) تـــــــــا اون حــــــــــــــــــــــــــــــد .که شما فرمودین زن ِ زندگی نیستم:))
    دیگه ما اینیم دیگه ! هیچ کس حتی با چهره باورش نمیشه دانشجوهستم:) بیبی فیس بودیم بیبی نویس هم شدیم:|
    +سپاسD:
  • آقای سر به هوا
  • فقط سالاد:/
    پاسخ:
    آقای سر به هوا !
    اون قلب خوشگل زردک بش برخورد-- _--
    ولی قبول دارم فقط سالـاد..نظر خانواده هم این بود:|
    ینی جدی نپسندیدن؟
    من نیمرو هم درست کنم بابام انقد تعریف میکنه که تشویق شم فغط!بس که بلد نیستم!
    چون تو خیلی کدبانویی نپسندیده!
    پاسخ:
    باورت میشه فروزن من هیچوقت نفهمیدم واقعا پسندیدند یا نه! البته فقط پدر جان این ابهام رو ایجاد میکنه://
    خدانگهشون داره :)) چ خوب...!شماره بهزیستی لطفاD;
    اووووه نه خدایی این تعبیر و تفسیر اصلا به من نمیخوره:)) راجع به غذا
    :))
    بابا اذیت میکند آیا یا جدی میگن؟؟
    چقدم خوشگل شده.
    پاسخ:
    ما هیچ آندرستود نشدیم:)) قصد پدر را!
    ولی فقط غذاهای مامان رو قبول داره:پ با این حساب میتونیم بگیم جدی میگن://
    ممنون مهربون:)
    من هروقت خودم غذا درست میکنم خودمم تنهایی می خورمش تا این حرف وحدیثا نباشه (حالا اگه من یه تعارف بزنم خودخانواده گرام هم نمی خورن.)دراین حد دست پختم خوبه...دی
    پاسخ:
    واااای ^_^
    تو نیمه گمشده من هستی پس:))
    مخلصت برمD;
    بنده نیز ایضا تمام جملاتی که شما فرمودین:))
  • علیـ ــر ضــا
  • 😍😍😍😍
    چه هنری
    پاسخ:
    اعهم...
    ما اینیم دیگه
    همون سالاد فقط خوب به نظر میاد...ولی مثه اینکه روش یه چیزی ریختین!!
    پاسخ:
    همون سالاد فقط :0
    بی انصافیه اقا..:)
    روش سس فرانسوی ریختیم:/
    واو :)))
    اون قلب زرد داره چشمک میزنه که ؛)

    #سلام😊
    پاسخ:
    سلاام خوش اومدی :)
    اقا قلیه ماهی قلیه ماهی هم چشمک میزنه :(
    به قلب ها اعتباری نیست:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">