گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

از یک خود غیر مجازی ! به...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ق.ظ

گل نگار عزیز...! امیدوارم از من دلخور نباشی که نویسنده خوبی برایت نیستم

و این پنل را تنها میذارم خاک بخورد!

تو باید تا اینجا بدونی که چقدر حرف ها دارم برای نگفتن! راستش اگر در این مدت مرا خوب شناخته باشی باید حرف نزده ،ننوشته هم به حرف های دلم پی ببری!

باید ستاره ها را خاموش بخوانی و لذت ببری از خواندنشان ولبخند گسترده بزنی یا همراهشان بغض کنی، به فکر فرو بروی! ولی نتوانی دست به نوشتن ببری و خاموش شوی!

من از تو انتظار دارم بدانی موضوعات ِ کلید خورده ، تمام فشار چند ریشتری مغزم بود تا سرفصل اتفاقات را در خود جای بدهد! در کلمات و جملات !

مثلا موضوع قبل تر را هر چه قدر با کلمات برای عنوان سازی ماجراهای گذشته بازی کردم ،

چیزی بهتر و ساده تر و بی پرواتر از همین قبل تر نبود! و تو میدانی قبل تر فقط حجمی از چند حرف نیست و دنیایی از حجم گذشته هاست! تو باید این ها را بدانی..!

تو خوب باید بدانی که وقتی فهرست دنبال کنندگانم بالا میرود هول میشوم و ترسم برم میدارد! چون این اعداد و ارقام برای تو کمیت نیست ...

میدانی که چقدر دلم برای خواندن نوشته های یک سری از بلاگرها پر میکشد! و هر بار نمیدانم چطور باید به خودشان بگویم ! عالی هستند! و سکوت هم نمیتواند مطلب را برساند!

گل نگار فقط بدان چقدر دوستت داشتم این وقت شب ![یا سحر] آمدم دستمال به دست با اشک هایم خاک گرفتگی ات را پاک کنم...

تو ناتمام ِ تمام ِ ناگفته هایم هستی...

ارداتمندتو:خودِ غیرِ مجازی ات.ح.کاف

  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • گُل نِگار

نظرات (۱۲)

  • علیـ ــر ضــا
  • 😑😑😑😑😑
    پاسخ:
    :/
    چه خود غیر مجازی مهربونی:)
    پاسخ:
    مسلما نظر لطفتونه ^__^
    سلام از وبت دیدن کردم
    بسی زیبا بود😅
    ارتباط خوبی با وبت برقرار کردی نزدیک بود اشکم دربیاد
    پاشو بیا یه سرکی یه وب منم بزن 😃
    شاید خوشت اومد خواستی همو دنبال کنیم😜
    پاسخ:
    سلام ممنون :)
    اینجا رو دوست دارم !:)
    سرمیزنم:)
    چه ارادت نامه ای !!!لایک!!!سپاس!!
    پاسخ:
    ارادت نامه:)
    از بی توجهی خودم به گل نگار،خشک میشه خب
    گُلی چی شده؟! نری یه وقت...

    هیچ کس تو رو به خاطر کامنت نذاشتن سرزنش نمی‌کنه...حداقل من
    دلم گرفت نزن این حرفا رو...
    پاسخ:
    عزیزدلمی تو آخه انقدر مهربونی...
    چیزی نشده..
    گل نگار مجازی یکم نیاز به توجه من داشت..
    آخه تو چقدر خوبی دختر使える * のデコメ絵文字
    گل نگار؟!
    خواهش میکنم....!!!!
    پاسخ:
    اینجابودن و داشتن دوست هایی مثل شما ، باور امید ِ به مهربانی رو خیلی زنده نگه میداره:)
    انقــــــدر مهربون آخه...はーと のデコメ絵文字

    واقعا هم که کامنت دل چسبی بود ....
    پاسخ:
    خوشحالم :)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • چی شد الان؟
    پاسخ:
    هیچی :/
    چه رابطه خوبی با بلاگتون دارین (:
    پاسخ:
    :) انگاری آره ...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • قلم خوبی دارد
    پر از احساس
    پاسخ:
    تعریف خیلی اغراقانه ای از قلمم بود...ممنون از لطفتون
    گل نگار عزیز از دختریم مجازی به تو
    این گرد و خاک و این ناراحتی و دستمال به دست بودن ها نه فقط برای تو بلکه برای دختریمِ مجازی نیز صدق می کند ! غمگین نباش و بدان که همین گاه و بی گاه هایت هم دلنشین است ...
    پاسخ:
    از گل نگار مجازی به دختریم مجازی خاموش!
    همین گاه و بی گاه کامنت هایت دلنشین است!..はーと のデコメ絵文字

    سلام
    شاید باورتون نشه اما همین که میام وبلاگتون ناخودآگاه یه انرژی مثبت به
    سمتم میاد :)))) یاد باغ و بوستان و گل و سبزه زار میوفتم :))
    بیشتر بیاید و بنویسید
    هر آن چه که در ذهن دارید بنویسید گل نگار جان :) مامیخونیم با افتخار
    موفق و شاد باشید :)
    پاسخ:
    سلاااام...
    واقعا بعد دیدن کامنت نمیدونستم چی بگم از این همه لطفتت
    ذوقم از دیدن این همه لطف در کلمات نمیگنجه:)
    چشم شاتوت مهربان دوست داشتنیハート のデコメ絵文字
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">