گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

بیانی های نفس حق :) +آهنگ خوب

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ

ســـلام جاده چالوس !

سلام دریا..

سلام جنگل..!

:))

سلام انتخاب واحد هفت ماهه :/[چه عجله ایه آخه]

پ.ن: چقدر نفستون حقه!یادم باشه برای دعاهای بیشتر مزاحمتون بشم:)

برم که فلش رو پر از آهنگ کنم...:) دوستان چند آهنگ حس خوب، ریتم خوب ، با انرژی معرفی کنید:)...!

  • ۹۶/۰۶/۰۳
  • گُل نِگار

نظرات (۱۹)

خواهش میکنم خواهش میکنم.
شماره حسابو میفرستم الان خدمتتون :)
پاسخ:
:)))
نـــه آقا:) مالی اش نکنید که تارعنکبوتیه جیبم:)
پس شمالی شدی !!!!!!!!!!!!!!!

این روزها هوا خیلی گرمه شمال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خوش بگذره بی نهایت!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شمالی شدیم :)

عه آقا وحید حالا نگو گرمه و اینا!
مهم اینه که دیگه این جمعیت سخت کنار هم قرار میگیرن:) الان غنیمته
ممنون بی نهایت
خوش بگذره (:
پاسخ:
سپاس:)
^^
موزیک هایی که من گوش میکنم نمیتونه نظرت رو جلب کنه
امیدوارم بهت خوش بگذره عزیزم
پاسخ:
عه چرا..بگو شاید جلب کرد؟
یعنی فقط غمگین گوش میدی؟ منم دوست دارم دیس لاو  وغمگین
فدات بشم عزیز دل تازه باید آدرس وبلاگت رو بگی به من :(
خیلی وقته خواستم بگم :)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • موزیک های پلنگ صورتی خوبه:)
    پاسخ:
    برم ببینم:)ممنون
    من تا حالا شمال نرفتم :))
    پاسخ:
    قسمتتون بشه :) دعاگو هستیم پس :)
    عجب ... خوشبگذره جناب!
    پاسخ:
    ممنون..
    همیشه حس میکنم لفظ جناب رو برای آقایون باید بکار برد!:/
    که خب فقط یه حس ِ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • شاد باشید
    پر از حس خوب بود پستتون.
    پاسخ:
    سلامت باشید و همچنین..
    جدا؟ خداروشکر:)
    کوفتت شه! D:

    حسِ خوب نیست این اهنگ ولی ریتمش قشنگه! :|
    دیشب از مرجان! :)
    پاسخ:
    نگو نیلی..وقتی قبل رفتن باید انتخاب واحد کنم تا اینجا کوفتمه دیگه :(
    ریتم خوب هم قبوله عزیز دل:)
    تنک یو
    بیشتر از پنج ساله که دریا ندیدم:|
    خوش بگذره بهتون حساااااابی:) شهر دانشگاهتون شماله ینی؟

    * بین آهنگایی که دوس دارم، فقط آهنگ «صد بار» گروه پالت شاید بتونه رضایتتونو جلب کنه:) البته نمیتونم آهنگای گروه چارتار رو بهتون پیشنهاد نکنم... لیلاچه، آشوبم، آسمان هم زمین میخورد:)
    ولی ریتمیک و اینا نیستن:) فکر نکنم از هیچ کدوم خوشتون بیاد دی:
    پاسخ:
    امیدوارم وصال با دریا به زودی:)
    ما هرسال حتما باید بریم !
    نه شمال نیست:(
    ممنون از معرفی اسمارتیز جان
    خوش بگذره شمال ^_^
    جای ماهم خوش بگذرون :))
    آهنگ هم ک ... به سایقت بستگی داره
    :))
    پاسخ:
    ممنون:)
    چشــم حتما:)
    حالا معرفی میکردین شاید لایقمون مثل هم بود یا اگه نه! به استقبال آهنگ جدید میرفتم:)
    ممنون والبته خوش اومدین به وبلاگ:)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • اهنگ لیلی از مهدی احمدوند پیشنهاد منه
    پاسخ:
    مممنون:)
    خوش بگذره (:

    در شب گیسوان تو، پرواز همای رو پیشنهاد میکنم
    البته اینجوری که گفتین پر انرژی فک نکنم این نظرتونو جلب کنه
    پاسخ:
    ممنون بابت معرفی میم حا جان :)
  • علیـ ــر ضــا
  • جاده شمال 😊
    پاسخ:
    :)) عشق ِ
  • دُچــــ ــــار
  • http://fiish.blog.ir/post/152
    پاسخ:
    هرچند دیر دیدم ولی خیلی خیلی ممنون :)
    به به جاده شمالللل
    ازالان اون جوجی رو که میخوای بزنی کوفتتشه گل نگارعزیز..خخ
    پاسخ:
    آسمان اتفاقا رفتیم به جای جوج ! کوبیده و همبرگر زدیم:)
    حالا اون املت و شوید پلو با ماهی و عدس پلو هم فاکتور گرفتم:))

    منم چندوقت پیش شمال بودمممم..منم با خودت ببرررر خخخ
    خوش بگذره عزیزم :))))
    پاسخ:
    :))) عزیزم...
    کلی تشکر و سپاس
  • פـریـر بانو
  • به به! پس داری میای شمالمون :))
    امیدوارم بهت خوش بگذره عزیزم :*

    آهنگ...امممم... عزیزی از علیرضا طلیسچی خوبه، برگرد از احمدوند، درکم کن از محسن یگانه، حمد پهلان هم روح شاد کنه :دی
    پاسخ:
    اتفاقا اونجا به فکر حریر شمالی هم بودم:) خصوصا کنارِ دریا:)
    از حامد پهلان که اصلا نگو:دی
    ممنون مهربونم
    خاطرات شمال محاله یادم بره :)
    پاسخ:
    اون همه عشق وحال محاله یادم بره:)
    من که این سفر رو اصلا یادم نمیره:/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">