گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

🌸:)

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

پشت کتاب جرج جرداق مسیحی چنین نوشته است :
O'Ali,
If I say you're superior to Jesus Christ, my religion
cannot accept it!
If I say he's superior to you, my conscience won't
accept it!
I don't say you're God!

...So, tell us yourself, o'Ali:
Who are you !?
 ﺍﻯ ﻋﻠﻰ !
ﺍﮔﺮ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻣﺴﻴﺢ ﺑﺎﻻﺗﺮﻯ ،
ﺩﻳﻨﻢ ﻧﻤﻰ ﭘﺬﻳﺮﺩ . !
ﺍﮔﺮ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺳﺖ ،
ﻭﺟﺪﺍﻧﻢ ﻧﻤﻰ ﭘﺬﻳﺮﺩ . !
ﻧﻤﻰ ﮔﻮﻳﻢ ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﻫﺴﺘﻰ ... !

ﭘﺲ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺍﻯ ﻋﻠﻰ :
ﺗﻮ کیستی ؟!

💙عید ولایت امیرالمومنین مبارکباد💙

photo:kashan/

| ســلام..عیدتون مبارک:) همونطور که شاهد هستین لباس جدیدی برای گل نگار پوشیدم:) گفتم عید فرصت خوبی برایی تغییر اینجاست.حتی آوتاوور هم عوض کردم:)

|| تصویر یه خرده آرشیوی هست..اردیبهشت 96 قمصر کاشان [بوی گل ]

||| خرمشهر را خدا آزاد کرد! پسرعمو جان بعد از کلی عملیات چریکی  وخسارات وارده منزل ما را ترک وبه شهر خود سفر کرد:/

|||| دیشب به همراه عمو فیلم کانجورینگ رو دیدیم...

جالبه من تازگیا وسط فیلم ترسناک خوابم میگیره.حتی تو خوابگاه بعد کلی آماده سازی جهت دیدن فیلم واین که خودم معرف وآرودنده :| فیلم بودم..وسط فیلم خوابیدم..!

در مورد آنابل هم همینطور:| دوستان: مثبت 30 اگر فیلم ترسناک هست معرفی کنید! دگه خیلی داغونه وسط فیلم ترسناک خوابم ببره:/

||||| لبتون خندون🌸

  • ۹۶/۰۶/۱۸
  • گُل نِگار

نظرات (۲۱)

جرج جرداق چه زیبا گفت!!!
چه عکس قشنگی!!
عید بر شما هم مبارک!!
پاسخ:
🌷 ممنون آقا وحید 🌷
یادش بخیر دبیر دین و زندگیمون هی دم به دیقه این جمله‌ی جرج جرداقو میگف!

:عید شمام مباااااااااااااااااااااااااااااااارک.قالب نو و آواتارو اینام همگی مبارک :)
::عکسه خیلی فوق‌العاده‌س 3>
::: D:
::::ای وای منم!دیروز mama رو دیدم رسما داش خوابم میبرد :| گرچه اصن نمیشد بهش گف ترسناک :/
:::::لب شما نیز هم :*
پاسخ:
:) ارزش چند بار شنیدن رو داره

فدای تـ..ممنون
فوق العاده نگاهته فروزن ^_^
آره بابا..
:*
عیدت مبارک (:
+ صب کن کیفیت خوب فیلم IT بیاد، دانلود کن ببین (:
پاسخ:
:) ممنون
+ عه آخجون..مرسی
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • نه بشر توانمش گفت
    نه خدا توانمش خواند
    متحیرم چه نامم
    شه ملک لافتا را
    [غلط املایی هارو شرمنده :)]
    پاسخ:
    خیلی هم عالی..
    فکر کنم غلط املایی نداشت:)
  • ماهی کوچولو
  • فیلمی که ترسناک باشه من ندیدم هنوز :/
    البته فیلم جادوگر خوب بود ولی هر کس دید فحشم داد :)) از این ترسناکای معمول نیست یه جورایی مدل نهنگ آبی نیت داره بره رو روانت :))
    پاسخ:
    آره واقعا!
    ممنون که معرفی شد :) نهنگ آبی خیلی تحرک داره عاقا!:/
  • ماهی کوچولو
  • راستی عیدت مبارک :دی
    خنگ شدم :))
    پاسخ:
    ممنون ماهی عزیزم
    + حافظه ماهی  هاثانیه ای گلم:)
  • 🍁 غزاله زند
  • عیدت مبارک گل‌نگارم 8) 🌷
    آنابل رو دیدی،خوابت برده؟! 😐😱😂
    احضار روح رو هم ببین 😂
    پاسخ:
    ممنون غزاله ام 🌷
    آره ..خودمم فکر کنم سیستم هام قاطی کرده:/
    دیدم :/ و باز همین قصه
    سلااممم عیدت مبارک،گل نگارخانم عزیز:)
    عجب متن پرازمفهومی پشت جرج جرداق نوشته شده...‌
    من خودم ازفیلم های ترسناک خوشم نمیاد
    ولی من هم این عادت تورادارم:)
    پاسخ:
    سلام..ممنون علی آقا
    خیلی 🌷
    من خوشم میاد ولی نمیدونم چرا دارم نامردی میکنم در حقش:/

    سلام
    عیدتونم مبارک
    پاسخ:
    سلام..خوش اومدین 🌷
    سپاس
  • بهارنارنج :)
  • به به ازادی شکوهمند به همراه عید تبریک میگم بانو:دی
    پاسخ:
    بسیار بسیار ممنونم بهارنارنج:)
    نمیدونی چ روزهایی پشت سر گذاشتیم
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • متن عالی...


    ۱۰روز چقدر زود تمام میشه
    پاسخ:
    :)
    ده روز؟ کدوم ده روز ؟ [ من که امروز صبحانه خوب خوردم چرا نمیفهم پس:/]
    عیدت مبارررررررک
    من یه فیلم نیمه ترسناکم مبینم تا 1ماه خوابم نمیبره چه جوری وسطش خوابت میبره:)
    حال همه روزات خوش
    پاسخ:
    ممنون آسمونی 🌷
    D; من دیگه پوست کلفت شدم انگار...
    همچنین عزیز 🌷
    وای خدای من! چع عکس قشنگی! :)))
    خیلی حس خوبی داد :))
    عیدتم مبارک عزیزم :*
    پاسخ:
    لطف داری بهار جونم 🌷
    مثل خودت گل های خوش حسی ان :)
    همچنین 🌷
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂
    عیدت مبارک
    تو گونه نادری 😅😂
    آنابل هم شد فیلم البته اندکی ترسناک خوب بود
    🙂
    هی چی بگیم و بگند
    پاسخ:
    ممنون:)
    نه برادر دوستان هم هستن ..
    خودمم اصلا دوست ندارم..ولی آهسته آهسته از سطح پایین برای بچه های خوابگاه بردم :)

    ؟؟[ اینجا رو باز نفهمیدم..من دیگه صبحانه مقوی نمیخورم اصن-___-]
    خدایی منم از اول عمرم دنبال یه فیلم عجیب ترسناکم!
    اصن اونی که میخام پیدا نمیشه
    (شاید از هیجان زیاد خوابتون میگیره!)
    تغیرات جدید مبارککک:)
    عیدتونم مبارکــ:]
    پاسخ:
    بلد نیستن یه فیلم ترسناک خوب بسازن !:))
    [ یعنی میتونه از هیجان باشه؟ ! واحیرتا]
    ممنون از تبریکاتتون:)
    و همچنین خوش اومدین :)
    تنوع خیلی خوبه :)
    همه چی هم که عالی شده ^_^ قالب و آواتار :))
    عیدت مبارک هر چند دیر :| :))
    پاسخ:
    من خیلی تنوع طلبم:) [ خطرساز نشه برام :)]
    ممنون حوای مهربونم..عالی نگاه ِ توئه 🌷
    سپاس و سپاس:)
  • مریــــ ـــــم
  • عید شومام مبارک:))
    من هیچوقت هیچوقت وسط فیلم خوابم نگرفته
    پاسخ:
    🌷 ممنون مریم جونم
    منم قبلا اینطوری بودم..نیمدونم چیشد یهو این شد:/
  • دُچــــ ــــار
  • شاد باشید :))
    پاسخ:
      تشکر شما هم همینطور 🌷
  • پوریا آریافر
  • سلام
    عید شما هم مبارک
    من عاشق رنگ بنفش هستم :)
    پاسخ:
    سلام سپاس 🌷
    بنفش بادمجونی خیلی قشنگه:)
    لباس جدید گل نگار مبارک:)
    پاسخ:
    گل نگار تشکر میکند:) 🌷
    لباس جدید گل نگار مبارک باشه ^_^
    تصویر این پست خیلی ناز و خوشگل بود
    چون بنفش و شاتوتیه *_*
    من عاشق رنگ شاتوتی و بنفش و یاسیم :**
    پاسخ:
    سپاس از لطفت:)
    دنیای بنفشی شاتوتی ^_^
    خیلیم ناز وخوب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">