گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

خاک

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

+گل نگار چقدر خاک خوردی نه؟

+چی چی میگی؟ هنوز یه ماه از آخرین پستت نگذشته جا داره

+:|

[اعلام دوباره دلتنگی مان به شیوه ای دیگر]

+همین

  • ۹۶/۰۸/۱۷
  • گُل نِگار

نظرات (۲۰)

سلام

خوش اومدید!
پاسخ:
سپاسD:
عزیزم :))
پاسخ:
D:
بیاخوب،گردوخاک خونه وبلاگیتوبتکون:)

خوش،اومدی دوباره:)
پاسخ:
سپاسD:
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • :/
    پاسخ:
    :/
    گل نگاری کم پست میزاریا
    دلمان حسابی برایت تنگ شده دختر
    پاسخ:
    دل گل نگار بیشتر
  • مهبد یحیائی
  • سخت مشغول علم آموزی و مقدمه چینی جهت مال آندوزی هستی😉
    پاسخ:
    سختتتتتت :)
  • مهبد یحیائی
  • سخت مشغول علم آموزی و مقدمه چینی جهت مال اندوزی هستی😉
    منم بعد یه ماه اومدم پست ها رو بخونم که متوجه شدم خودم این چندوقت فعال تر بودم :|
    پاسخ:
    خب بازم خداروشکر

    ^^
    زود کارات راست و ریست بشه و بیای
    پاسخ:
    ممنون مهربونمD:
    همین اعلام حضور و دلتنگیم خوبه:)
    پاسخ:
    ممنون از قناعتتون D:
  • مریــــ ـــــم
  • :|
    پاسخ:
    :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زنده باشید
    پاسخ:
    سپاسD:
  • یه بنده خدا
  • ای بابا😩
    پاسخ:
    D:
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂
    چقدر دلتنگی تو
    پاسخ:
    خیلی زیاد میبیند!
    اعلام جالبی بودا :))
    پاسخ:
    ... سپاس
    گل نگار؟
    .
    .
    .
    خیلی دلم برات تنگ شده!
    پاسخ:
    فروزن من بیششششتر:(
  • ماهی کوچولو
  • دلم برات تنگ شده جانم :(
    پاسخ:
    آخی ماهی جونم من خیلی بیشتر
    خوبی؟ ؛) اصل حالت چطوره؟
    پاسخ:
    عالی..شما خوبی حوا بانو؟
    سلام

    خوبی شما؟

    نبودید خیلی وقته؟
    خوشحالم مجددا برگشتید

    دلتون شا د
  • یه بنده خدا
  • :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">