گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

حیات ِ حیاط

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ب.ظ

 بی مقدمه :

بالکن پر از گل

و حیات!:)

امروز وقتی مامان و بابا با ذوق رفتن و چند تا گلدون گرفتن ،

بهونه ای شد که دسته جمعی به گل ها آب بدیم و بالکن رو بشوریم...

آبجی کوچیکه خیلی ذوق میکنه اینجور وقت ها!

مامان و بابا هم که عشقشون گله و سرشون حسابی گرم..

و واقعا حال خوبی میگیرن..

.منم دوربین رو آوردم و از هر ثانیه عکس میگرفتم...

وزش باد دلربا...

به مامان وبابا که کنار پنجره ایستاده بودن و یکی یکی از گل ها میگفتن گفتم : همینطوری سرتون رو برگردونید ونگاه کنید به دوربین:)

بابا به افق نگاه کرد..خنده ام گرفت و گفتم عه چرا ژست دهه چهل و شصت گرفتین:)

جفتشون خندیدن وهمین بهترین فرصت برای گرفتن عکس بود...

+ آبجی بزرگه هم از صبح درگیر اینه که یه مرغ مجلسی برای سحر درست کنه!

منم خوشحال خوشحال خودم رو اصلا درگیر نکردم و گفتم ای بابا حالا واجبم نیست انقدر زحمت!

+ مامان هم برای افطار شعله زرد گذاشته و من ظهر حدود یه ساعتی مراقبش بودم و هم میزدم! و کلی با خودم حرف زدم:).

راستش موقع هم زدن هم میخواستم دعا کنم ولی یادم رفت! یعنی لا به لای بلند بلند حرف زدنام محو شد!

+الهه در یک پیامرسان داخلی :) هوای این روزهامو داره وبرام موزیک های سنتی و بی کلام قشنگ میفرسته میگه چون دوست داری :)

+ دیگه امشب به حول وقوه ی الهی برای امتحانات میخونم! قول دادم خلاصه برداری کنم D;

و اما سوگلی گل ها برای من :)

  • ۹۷/۰۳/۰۲
  • گُل نِگار

نظرات (۷)

  • علیــ ـرضا
  • بع بع حسابی بهتون خوش گذشته همراه با بقیه
    همیشه این چنین باشه
    پاسخ:
    سپاس
  • آقای سر به هوا :)
  • خیلی قشنگ شده
    انیدوارم تابستون بتونم چندتا گلدون بگیرم!
    پاسخ:
    حتما حتما بخرین..اصلا اگه شرایطش رو دارین تو اولویت هاتون قرار بدین
    واهاآی از عکسا وآهاآی
    پاسخ:
    :) قربون این همه ذوقت
    من بیام خونه‌تون؟! :)
    پاسخ:
    من که خیلی خوشحال میشم والبته گل هامون هم
  • بهارنارنج :)
  • چه قشنگه:)
    پاسخ:
    :) سپاس
    آخی عزیزم چه نازن :)
    منم عاشق گلم :)
    پاسخ:
    گل پر از امیدواریه
    چه گلای قشنگی:)))
    شمعدونی دوس:)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">