گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

رونوشت روزها راروی هم سنجاق کــردم..!

گُــل نــِگـــآر

+مُشتی نوشته..! به زبان گُل نِگار..!به تایید ناخواسته کیبورد..
به ترنم زیبای گُل ها..!
وصدای نَفَس فرشتگان..!
زیر بآران بی حساب عشِق!
.
.
+قضاوت ممنون:)

پیوندهای روزانه

تلاش های یک میرزابنویس : فرام یو اِس آ

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۳ ق.ظ

حدود هفتاد تا هشتاد درصد   فیلم زندگی امروز من زبان اصلی بود!

خب شوربختانه انقدری گرمای پتو و خواب چسبید که لنگ ظهر بلند شدم!

تمام سعی ام رو کردم که بخاطر پر خوابی ام خلق بقیه رو تنگ نکنم ! موفق بودم...بی تقصیر

حتی امروز سرخودم کمتر غر زدم!

نهایتا بعد صرف نهار با سرعت نور و برای اینکه به خودم بگم : گلی یه هفته نرفتی دانشگاه ولی ببین چه خوب استفاده کردی!

چونکه حسرت این جمله تو دلم نمونه مثل چی پریدم سمت کتاب زبان!

×آقا همه ریدنیگ ها رو خوندم!

×کلی سایت آموزش زبان رفتم و فیلم های کوتاه زبان اصلی دیدم!

×کتاب امریکن اکسنت رو استارتش رو زدم!

×در اتاق رو بستم و دفتری که واژگان جدید رو مینویسم گذاشتم جلوم و قشنگ یه ساعت مینیمم!!!!!!!! حرف زدم!

وسطش هی اعصابم خرد میشه که اه چرا زبان رو ول کردی !

عه چرا کلمات یادت رفته!

خلاصه اون وسطا تیر بارون کردم خودمو! مردد

دست آخر ساعت 23 بود![حتی خوب یادمه 23:23] که شروع کردم نوشتن!

با همین خط خرچنگ قورباغه ای انگلیسی ام و هر چرت و پرتی رسید به مغزم با کلمات جدید نوشتم!

الان هم از خودم و عملکرد امروزم راضیم! فقط هنوز تو گرامر میلنگم! خنده

گرامر WISH !!

خلاصه اگه کسی هست راهنمایی کنه بسی مسرور میشم.!

راستی دوست داشتید بگین از چه اپلیکیشن ها و چه سایت هایی برای تقویت زبان استفاده میکنید.؟:)

چه کتابی تو کلاس زبانتون تدریس میشه؟ چه کارهایی باحالی میکنید برای تقویت زبان و فلان..!

تلاش های یک میرزابنویس : فرام یو اِس آ

+یادم افتاده چقدر عکس و خاطره دارم!وقت میکنم اپلود کنم و پست بذارم؟ خسته نمیشید؟

  • ۹۷/۰۸/۱۰
  • گُل نِگار

نظرات (۷)

استاد!دست خط منو ببینی چی میگی؟!خوبه اقا!دست خط به این خوبی من اونقدر بد مینویسم گاها بعضیا فکر میکنم هندی نوشتم =))))))))))
عرض کنم خدمت تون که بنده از نظر زبان انگلیسی و البته زبان مادری داغونم
هم فارسی هم انگلیسیم پره مشکله D: خنده داره اما تو موسسه ما فعلا دارن در کنار کتاب اصلی آکسفورد ورد اسکیلز کار میکنن :/ به علاوه کارگاه های پژوهشی به زبان انگلیسی.
فقط گفتم که بدونی در چه حدیم 😅😂
موزیک گوش بده،من خوووب اثراتش حس میکنم.
اصلا خسته نمیشیم منتظریم :))
پاسخ:
نگوووو تهی من که میدونم تو خوش خطی :) تواضع آخه!
خنده دار نیس..هرچی باشه برای پیشرفت خیلی هم خوبه ...راستی این کارگاه پژوهشی چقدر جالب بود برام:)
تو موسسه ما هم دو روز تو هفته اکران فیلم زبان اصلی دارن که همونجا اصطلاحات فیلم رو پرینت شده بهت میدن...فقط من هنوز شرکت نکردم...:)
موزیک...عالیه
ممنون از کامنت خوب ِ خوبت.مثل همیشه
زبان خییلی دوست دارم واسه همین وبلاگم رو پوکوندم که مثلا وبلاگ انگلیسی بزنم دیگه انگلیسی بنویسم :/
الان این پستت رو خیلی دوست داشتم چون در مورد زبان بود ^_^
پاسخ:
:))) از بس که این انگلیسی دوست داشتنیه...
الان وبلاگتون فیلتره برای من ! چرااا؟:/
من برای تقویت زبانم فقط انیمیشن می‌بینم ولاغیر
برای گرامر هم مثل عربی رفتار میکنم. گرامر رو میخونم بعد تو ریدینگها صرف و نحو میکنم جمله‌ها رو :دی
پاسخ:
آخ انمیشین عااشقشم...
چقدر شیوه خوبیه ایول..
ممنون از نظر سازنده اتون :))
  • بهارنارنج :)
  • این آدرسی که گذاشتم ادرس وب انگلیسیمه:|
    :دی
    پاسخ:
    wow
    ایتشُز دَت یو آر وری گود این انگلیش!D:
  • یه بنده خدا
  • درسته
    پاسخ:
    :)چی دقیقا؟

    هر وقت فیلتر شکن پیدا کردی یه سر بزن :)
    پاسخ:
    sure.
  • حورا رضایی
  • یه مدت طولانی از memrise استفاده می‌کردم؛ تو این لینک درباره‌اش نوشتم.
    http://horuf.blog.ir/1396/10/23/memrise
    پاسخ:
    متشکرم حورا جان.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">